Valle-Ball Skrivet 25 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2003 ja e en sån som gillar uppdrag för skut glada t.e.x "the exchanges" "arms shotage"o.s.v Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 26 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2003 ja e en sån som gillar uppdrag för skut glada t.e.x "the exchanges" "arms shotage"o.s.v samma här...dom uppdragen e så sköööna... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 26 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2003 ja e en sån som gillar uppdrag för skut glada t.e.x "the exchanges" "arms shotage"o.s.v jag tror att nästan alla här har klarat det... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 26 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2003 jag tror att nästan alla här har klarat det... Jag har kommit till första uppdraget på Shoreside Vale med fusk. Men de hämde nåt så de sparades inte... Men jag kör inte uppdrag. Men jag tror ja måste göra de nångång! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 26 februari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2003 "grand theft aero" uppdraget är sååååå skön och kul Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antetheman Skrivet 26 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2003 är det många uppdrag kvar på staunton island om man e på ett uppdrag där man ska förstöra stånd med colombianer i eller Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 26 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2003 är det många uppdrag kvar på staunton island om man e på ett uppdrag där man ska förstöra stånd med colombianer i eller Espresso 2 go hör till SSV men man får det på Staunton Island, det är ett av de sista uppdragen i spelet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 26 februari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2003 efter "espresso-2-go"kommer ett uppdrag där man ska skuta ner ett flyg plan och efter de kommer sista uppdraget(inte så svårt) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts