Jacker Skrivet 28 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2008 http://www.gtagaming.com/ Three new screenshots of Grand Theft Auto IV have surfaced, courtesy of Best Buy's GTAIV pre-order page. Although these shots extracted from the gallery are fairly poor quality, full resolution versions will probably be available soon. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 28 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2008 Alltså, det är sjukt. Jag orkar inte vänta längre. Det ser så jävla fantastiskt ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
yo.yo Skrivet 28 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2008 Shit vad snygga de var. Jag gillade verkligen tvåan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 28 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2008 MGS kommer väl ut också i år? Det kommer bli en sjuklig kamp mellan dessa två spel om vilken som får bäst betyg och vilken som blir utkrönt till bästa spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 28 januari, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2008 MGS kommer väl ut också i år? Det kommer bli en sjuklig kamp mellan dessa två spel om vilken som får bäst betyg och vilken som blir utkrönt till bästa spel. Det ska släppas under andra kvartalet, alltså samma period som GTA IV. Konkurransen skulle kunna bli hård, fast å andra sidan brukar det inte vara samma spelare som spelar dessa spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 28 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2008 Det ska släppas under andra kvartalet, alltså samma period som GTA IV. Konkurransen skulle kunna bli hård, fast å andra sidan brukar det inte vara samma spelare som spelar dessa spel. Sant. Men finns det inte typ spelets oscar eller någonting? Där något spel blir krönt till bäst. Eller är jag ute på fel spår? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 28 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2008 (redigerad) Sant. Men finns det inte typ spelets oscar eller någonting? Där något spel blir krönt till bäst. Eller är jag ute på fel spår? Jag har inte hört någonting om någonting liknande. Men du får väl ta och grunda det då. "Årets spelpris "Kicken" går till.... Grand Theft Auto IV!" *Jubel* Edit: Grymma printscreens föresten. Vill spela nu. Redigerad 28 januari, 2008 av VickeX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 28 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2008 Själv tror jag att GTA IV kommer knäcka alla spel 2008. Jo jag vet, det kommer nog en hel del andra tunga spel som varje liten recensent där ute kommer prisa Gud för, men inget ser bättre ut än GTA IV just nu enligt mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 28 januari, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2008 Själv tror jag att GTA IV kommer knäcka alla spel 2008. Jo jag vet, det kommer nog en hel del andra tunga spel som varje liten recensent där ute kommer prisa Gud för, men inget ser bättre ut än GTA IV just nu enligt mig. Iofs mycket subjektivt, men försäljningssiffror, priser, recensioner, mm avgör inte hur bra ett spel. Vill man bedöma ett spel på ett mer objektivt vis bör man titta på saker som själva idén med spelet, hur det är uppbyggt, hur det ser ut rent tekniskt, osv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 28 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2008 (redigerad) Iofs mycket subjektivt, men försäljningssiffror, priser, recensioner, mm avgör inte hur bra ett spel. Vill man bedöma ett spel på ett mer objektivt vis bör man titta på saker som själva idén med spelet, hur det är uppbyggt, hur det ser ut rent tekniskt, osv. Jo visst var det jag sa subjektivt med tanke på att det var min egen åsikt. Men att IV kommer bli ett superspel är vi väl nästan alla ense om? Redigerad 28 januari, 2008 av Renard Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 28 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2008 Vill ha som en polare nyss sa, i alla fall en in-game bild även om dessa är väldigt fina! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 28 januari, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2008 Jo visst var det jag sa subjektivt med tanke på att det var min egen åsikt. Men att IV kommer bli ett superspel är vi väl nästan alla ense om? Vi alla är nog överens där, ja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 28 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2008 Jag kan inte se bilderna, hmm? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
yo.yo Skrivet 28 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2008 Jag kan inte se bilderna, hmm? Klicka på länken så finns bilderna där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Quattro Skrivet 28 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2008 Bilderna var lite väl små, men som vanligt ser det fantastiskt ut. Kan det vara Vlad som syns på första bilden tillsammans med Niko? Men det är tre månader kvar, känns som en evighet... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 28 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2008 Bilderna var lite väl små, men som vanligt ser det fantastiskt ut. Kan det vara Vlad som syns på första bilden tillsammans med Niko? Men det är tre månader kvar, känns som en evighet... Det ser ut som Vlad. Tre långa månader kvar. Känns hemskt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fireinthehole Skrivet 28 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2008 Jag gillade andra bilden skarpt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts