Complex Skrivet 27 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2008 Ja, som topicens namn lyder. Själv praktiserar jag 4 dagar i veckan på biståndsgruppen i valbo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 27 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2008 Praktiserade som grafisk designer i 5 veckor innan jag var tvungen att sluta. Det var synd, för det var kul. Nu har jag en praktik på G inom prepress annars får jag syssla med hemsidedesign några veckor framöver. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 27 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2008 Ska praktisera några veckor på Elgiganten utanför Örebro nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Officer Hernandez Skrivet 27 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2008 Ingen praktik här. Jag studerar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 27 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2008 (redigerad) Ingen praktik här. Jag studerar Var inte du 'polis i själ och hjärta' ? Redigerad 27 januari, 2008 av P-C Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 27 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2008 Jag jobbar som vimmelfotograf på helgerna för en klubb i Märsta. Dessutom frilansar jag för lokaltidningen, där jag skriver artiklar och fotograferar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 27 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2008 Jobbar som kock! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Complex Skrivet 27 januari, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2008 Jobbar som kock! Vice lagar bajs, fan va najs! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...