Complex Skrivet 27 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2008 Ja, som topicens namn lyder. Själv praktiserar jag 4 dagar i veckan på biståndsgruppen i valbo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 27 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2008 Praktiserade som grafisk designer i 5 veckor innan jag var tvungen att sluta. Det var synd, för det var kul. Nu har jag en praktik på G inom prepress annars får jag syssla med hemsidedesign några veckor framöver. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 27 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2008 Ska praktisera några veckor på Elgiganten utanför Örebro nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Officer Hernandez Skrivet 27 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2008 Ingen praktik här. Jag studerar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 27 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2008 (redigerad) Ingen praktik här. Jag studerar Var inte du 'polis i själ och hjärta' ? Redigerad 27 januari, 2008 av P-C Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 27 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2008 Jag jobbar som vimmelfotograf på helgerna för en klubb i Märsta. Dessutom frilansar jag för lokaltidningen, där jag skriver artiklar och fotograferar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 27 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2008 Jobbar som kock! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Complex Skrivet 27 januari, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2008 Jobbar som kock! Vice lagar bajs, fan va najs! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tomaten Skrivet 27 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2008 Själv så studerar jag, men jobbar lite extra på en mc firma med namnet Nikkes Mc Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 27 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2008 Jobbar som kock! Tog inte du hand om gamlingar? Jobb...håller på att översätta en handbok till en fräs-maskin åt farsans företag. Är väl det enda. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 27 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2008 Jag ska knäcka lite på turistbyrån med start från imorgon. 50% på okänd framtid. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 27 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2008 Vice lagar bajs, fan va najs! Nej, se nu blandar du ihop mig med din kära mor. Qouad, jodå det med. Jobbar på ett demensboende, hoppar in och passar de gamla ibland för att tjäna mer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 27 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2008 Jobbar 75 % som fritidsledare på en skola. Det är najs. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 27 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2008 Studerar, andra året. Jobbar dock extra på Bussgods här i Östersund ibland, oftast på lov men även kvällar ibland. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 27 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2008 Hoppas verkligen på att få jobb på flyttfirman i år igen. 117 kronor i timman. http://ww2.beffo.se/upload/pic~/h9l013n37mf0.png Praktik kommer det inte bli någon.. Senast jag hade praktik var i nian, då jag var på Carlings. Det var två av de bästa veckorna i mitt liv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 27 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2008 Praktik kommer det inte bli någon.. Senast jag hade praktik var i nian, då jag var på Carlings. Det var två av de bästa veckorna i mitt liv. Jag har 13 veckors praktik nu i andra ring och i tredje ring kommer jag ha ytterligare 9 veckor. Fast de 9 veckorna kommer jag spendera i Tyskland som expo-arbetare. Tjockt nice! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 27 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2008 Jag har 13 veckors praktik nu i andra ring och i tredje ring kommer jag ha ytterligare 9 veckor. Fast de 9 veckorna kommer jag spendera i Tyskland som expo-arbetare. Tjockt nice! Tidningen Expo.. eller vad är en expo-arbetare? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 27 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2008 Jag studerar, men försöker hitta extraknäck. Inte lätt när precis varje ställe i Svenstavik är fullsatt. Kommer ha ett helvete att hitta praktik. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 27 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2008 (redigerad) Tidningen Expo.. eller vad är en expo-arbetare? Åh .. typ jobba på E3 eller motormässan .. jag får göra smutsjobbet med att sätta upp saker och ting. Redigerad 27 januari, 2008 av P-C Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 27 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2008 Jobbar på en industrilackering. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts