skarin Skrivet 27 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2008 vad heter låten i "move up,ladies"? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 27 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2008 vad heter låten i "move up,ladies"? Serjoga - King Ring [youtube-old]oIegPJjk95U[/youtube-old] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 27 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2008 (redigerad) Serjoga - King Ring oIegPJjk95U Ska vi anta att låtarna Serjoga - King Ring och Shy Child Mix av någon låt (låten som var med i "Looking for that speciall someone") är med i soundtracket? Jag tänker då t.ex att Welcome to the jungle var med i GTA SA, och även var en av låtarna i en av trailersarna (?wthx?) som släpptes. Redigerad 27 januari, 2008 av VickeX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 27 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2008 Ska vi anta att låtarna Serjoga - King Ring och Shy Child Mix av någon låt (låten som var med i "Looking for that speciall someone") är med i soundtracket? Jag tänker då t.ex att Welcome to the jungle var med i GTA SA, och även var en av låtarna i en av trailersarna (?wthx?) som släpptes. Eh, vet inte. Han frågade efter låten, jag gav svaret. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 27 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2008 Eh, vet inte. Han frågade efter låten, jag gav svaret. Ja. Men jag tänkte att eftersom att en låt som var med i trailern till SA även vad med i soundtracket till spelet så kanske dessa kommer vara det. Vore ganska skönt att åka omkring i Brooker med King Ring i högtalarna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts