Mathias Skrivet 28 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2008 De här Need for Speed spelen, är alla free-roam eller bara något speciellt? På vilket sätt kan ett racing spel vara free roam? Åker man bara omkring och tittar på olika hus och miljöer eller? De olika tävlingarna startas från olika platser. Du kan åka fritt i staden tills du accepterar ett 'race'. Det enda jag vet att det är så på är Carbon. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 28 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2008 De olika tävlingarna startas från olika platser. Du kan åka fritt i staden tills du accepterar ett 'race'. Det enda jag vet att det är så på är Carbon. Underground 2 är det också så. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 28 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2008 (redigerad) Hur fasiken kan ni glömma Midtown Madness Redigerad 28 januari, 2008 av Joe Dirt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 28 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2008 (redigerad) Underground 2 är det också så. Most Wanted är det också så. Test Drive Unlimited, är jävligt freeroam. Man kan köpa hus, kläder, bilar, motorcyklar, hyra bilar, provköra bilar, köra undan poliserna, ändra utséendet på karaktären och åka runt på hela ön, 200 km2 eller hur stor den är Det är ett racing spel med olika uppdrag och race. Vissa uppdrag kan vara att leverera en bil 40 km, andra att stjussa någon och leverera paket. bland race:n så finns det att man skall uppnå en viss hastighet inom en viss tid, utslags race, att få bästa tiden dvs. Time attack, och mycket annat. Man kan också göra egna race om man spelar multiplayer (?) Street Legal Racing Redline och jag råder er att använda 2.3.0LE patchen/modden. Man är fri att skruva och trimma bilar, åka runt i staden, åka på testbanan etc. Enligt mig bästa spelet jag spelat, om man använder mods då förstås Redigerad 28 januari, 2008 av I lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 28 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2008 Street Legal Racing Redline och jag råder er att använda 2.3.0LE patchen/modden. Man är fri att skruva och trimma bilar, åka runt i staden, åka på testbanan etc. Enligt mig bästa spelet jag spelat, om man använder mods då förstås Wohoo!! Fytusan om jag fick 1 krona för varje timma jag spelat det!! Ett grymt roligt spel men 2.3.0LE patchen!!! Hade en bmw 325I med en v16 i Den toppade runt 500-700 Km/h Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 28 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2008 Wohoo!! Fytusan om jag fick 1 krona för varje timma jag spelat det!! Ett grymt roligt spel men 2.3.0LE patchen!!! Hade en bmw 325I med en v16 i Den toppade runt 500-700 Km/h Vackraste gramatikfelet i världen Det heter inte "runt 500-700" och inte mellan 500-700 utan det heter "mellan 500 och 700" eller bara "500 - 700" Men snabbaste en bil kan vara i spelet så är 540.6 km/h Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 28 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2008 Vackraste gramatikfelet i världen Det heter inte "runt 500-700" och inte mellan 500-700 utan det heter "mellan 500 och 700" eller bara "500 - 700" Men snabbaste en bil kan vara i spelet så är 540.6 km/h Finns en patch som fixar det. Leta runt lite på www.ger-tech.net, jag tror iallafall att den finns där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 28 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2008 Finns en patch som fixar det. Leta runt lite på www.ger-tech.net, jag tror iallafall att den finns där. Men skyll inte på 2.3.0LE då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 28 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2008 Men skyll inte på 2.3.0LE då Sedan när skyllde jag något på 2.3.0LE patchen?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 28 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2008 Sedan när skyllde jag något på 2.3.0LE patchen?? Wohoo!! Fytusan om jag fick 1 krona för varje timma jag spelat det!! Ett grymt roligt spel men 2.3.0LE patchen!!! Hade en bmw 325I med en v16 i Den toppade runt 500-700 Km/h Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 28 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2008 Förlåt om jag skrev fel, ska vara MED 2.3.0LE Patchen!!! Det kunde du väl fattat att jag menade om jag skriver Ett grymt roligt spel med 2.3.0LE patchen!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 28 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2008 Förlåt om jag skrev fel, ska vara MED 2.3.0LE Patchen!!! Det kunde du väl fattat att jag menade om jag skriver Ett grymt roligt spel med 2.3.0LE patchen!!! Klart jag hade aningar om något fel som ändrade hela meningen. Grymt roligt spel, men 2.3.0LE patchen!!!! (som att den skulle förstöra något eller nåt sånt), men aja saksamma jag vet iaf vad du menar nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 29 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2008 (redigerad) Mass Effect! Fallout! Fallout 2! Baldurs Gate. Baldurs Gate 2. S.T.A.L.K.E.R.: Shadow of Chernobyl. Crackdown. Saints row. Max Payne 3: The Empire Strikes Back. Hitman V: Pandora Tomorrow. Grim Fandango II: The Search for Spock. edit: Jaha, jag läste "spel med frihet"... Oh wtf. Redigerad 29 januari, 2008 av Umberto Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 29 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2008 Mass Effect! Fallout! Fallout 2! Baldurs Gate. Baldurs Gate 2. S.T.A.L.K.E.R.: Shadow of Chernobyl. Crackdown. Saints row. Max Payne 3: The Empire Strikes Back. Hitman V: Pandora Tomorrow. Grim Fandango II: The Search for Spock. edit: Jaha, jag läste "spel med frihet"... Oh wtf. Tihi. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R8N Skrivet 16 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2008 (redigerad) IRL funkar ju alltid Nej, serriöst så vet jag inget speciellt. Men om du funderar på NFS så ta inte pro streets, knapps nått freeroam at all. EDIT: Förlåt om jag drog upp nån månad gammal tråd. Redigerad 16 mars, 2008 av R8N Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bebben Skrivet 21 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2008 Ship simulator 2008 är bra free-roaming.. Om man gillar båtar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 10 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2008 (redigerad) Läste lite om Harry Potter och Hemligheternas Kammare till PS2 (har bestämt mig för att läsa igenom alla böckerna). Om jag förstått det rätt så är det freeroam inblandat? Är det som i Bully att man kan utforska hela skolan när man vill eller bara i vissa uppdrag? Redigerad 10 augusti, 2008 av Renard Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts