warclaw92 Skrivet 26 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2008 (redigerad) Tjenare Jag är ny här och jag ska starta en nyhets tidning för gta fans mest gta sa och IV. Det blir en nerladdnings pdf fil som du kan läsa med Adobe Acrobat och nu söker vi skribenter och nyhets reporter. Det är kanska enkelt du behöver bara hitta lite info om senaste gta spel!! och tips och fusk mm kommer vara med i tidningen!! Vi behöver - En som kan göra design på framsidan av tidningen i photoshop - Skribent! -nyhets reporter ------------------------------------------------------------------ Kontakta mig om du är intreserad jag har testat förut och många har varit intreserad av det Vi kommer snart ha en hemsida som jag har fixat!!! Betalt: Du blir medlem i tidningen som admin och får bestämma innehåll och tipsa mm . Kontakta mig PM mig här på forumet eller skriv i denna topic!!. Skriv vad du kan erbjuda mm Redigerad 26 januari, 2008 av warclaw92 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Officer Hernandez Skrivet 26 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2008 Jag kan erbjuda svenskalektioner. Du särskriver så man kan ju rent undra om din svenskalärare är hög på något. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
warclaw92 Skrivet 26 januari, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2008 Jag kan erbjuda svenskalektioner. Du särskriver så man kan ju rent undra om din svenskalärare är hög på något. jag har modify posten och rättstavat! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VenoM Skrivet 26 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2008 jag har modify posten och rättstavat! Gör om, gör rätt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
warclaw92 Skrivet 26 januari, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2008 Gör om, gör rätt... skit sama men alla som vill vara med!!!! kontakta mig!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Quattro Skrivet 26 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2008 Alltså vad är det med dagens nykomlingar på det här forumet? 95 procent av dem stavar ju som en kratta. Idén är säkert bra dock. Hoppas bara för guds skulle att ni hittar en skribent som verkligen kan skriva!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
warclaw92 Skrivet 26 januari, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2008 Alltså vad är det med dagens nykomlingar på det här forumet? 95 procent av dem stavar ju som en kratta. Idén är säkert bra dock. Hoppas bara för guds skulle att ni hittar en skribent som verkligen kan skriva!! men vad i skriv här om du vill joina inge kometarer!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 26 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2008 Jag skriver här, höhö!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 26 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2008 Jak klad hest. Jak vill inte vara skribent. Jak ha fråka. Varför jak tro att ni bara gör det för SA. Jak säger SA är gammalt. Jak fråka igen varför ni kör SA? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 26 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2008 Jak klad hest. Jak vill inte vara skribent. Jak ha fråka. Varför jak tro att ni bara gör det för SA. Jak säger SA är gammalt. Jak fråka igen varför ni kör SA? Jak känner samma sak! Varför ni köra på SA när det vara många dagar gammalt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
warclaw92 Skrivet 26 januari, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2008 Jak känner samma sak! Varför ni köra på SA när det vara många dagar gammalt? ska vi ta IV eller?? men gta sa pc!!! har bra mods mm ! men vill du vara med!?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VenoM Skrivet 26 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2008 (redigerad) ska vi ta IV eller?? men gta sa pc!!! har bra mods mm ! men vill du vara med!?? Försök på fuska.nu istället, mer av "ditt" folk där... Redigerad 26 januari, 2008 av SAvenom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 26 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2008 ska vi ta IV eller?? men gta sa pc!!! har bra mods mm ! men vill du vara med!?? Även om jag skulle haft tid, så låter det inte så otroligt roligt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 26 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2008 (redigerad) Jag skriver här, höhö!!!!! Förstog du inte vinken, eller? Redigerad 26 januari, 2008 av Godfather Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VenoM Skrivet 26 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2008 JAK SKREV JU HER!! Menn ala kan skriva her Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 26 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2008 nu har allt gått ut kroppen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 26 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2008 Det är många som ska starta gtasaidor som inte kan så mycket... Först och främst behövs det läsare vilket det nästan inte finns något av! kolla på tex gtanytt sveriges största gtasida är egentligen inte stor... Så läsare blir ett problem. Sedan bör du som admin kunna skriva och göra framsidor! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts