Rixxz Skrivet 26 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2008 (redigerad) Har installerat Vice city igen. Allt funkar fint förutom en sak; Det går inte att ändra upplösningen. När jag försöker poppar bara detta meddelande upp: Vad ska jag göra? Kaka till den som kan lösa det. Någon? Redigerad 26 januari, 2008 av Rixxz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rixxz Skrivet 27 januari, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2008 (redigerad) Men seriöst! Finns det ingen som kan hjälpa mig? Visserligen går det att spela, men grafiken suger ju! Redigerad 27 januari, 2008 av Rixxz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 27 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2008 (redigerad) Men seriöst! Finns det ingen som kan hjälpa mig? Visserligen går det att spela, men grafiken suger ju! Vilken upplösning vill du ha?, Jag kan fixa fram det på min Gta VC (Högst 1280*1024 tror jag) och så skickar jag gta.set filen till dig. Kanske funkar.. gta_vc.zip Redigerad 27 januari, 2008 av Alle090 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rixxz Skrivet 27 januari, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2008 Vilken upplösning vill du ha?, Jag kan fixa fram det på min Gta VC (Högst 1280*1024 tror jag) och så skickar jag gta.set filen till dig. Kanske funkar.. göttigt om du kunde fixa det! Jag vill ha 1280*1024. Skulle vara jävligt schysst! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 27 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2008 (redigerad) göttigt om du kunde fixa det! Jag vill ha 1280*1024. Skulle vara jävligt schysst! Va dum jag e, jag har ju redan på högsta gta_vc.zip gta_vc.zip Lite kontroller är ändrade men det kan du ju själv fixxa Redigerad 27 januari, 2008 av Alle090 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rixxz Skrivet 27 januari, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2008 (redigerad) Ehehe... fan vad kass jag är, eh, var exakt ska jag lägga filen? EDIT: Äh! jag hittade det själv och det funkar nu! Och det där om kakan... *Tittar åt höger* *Tittar åt vänster* *springer iväg* Redigerad 27 januari, 2008 av Rixxz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 27 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2008 Ehehe... fan vad kass jag är, eh, var exakt ska jag lägga filen? EDIT: Äh! jag hittade det själv och det funkar nu! Och det där om kakan... *Tittar åt höger* *Tittar åt vänster* *springer iväg* Var lägger man filen? ''Data''-mappen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 27 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2008 Var lägger man filen? ''Data''-mappen? Mina dokument\GTA Vice City User Files Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 27 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2008 Mina dokument\GTA Vice City User Files Keke, tackar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 31 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2008 Det är fördelen med att spela på konsoll. Inga problem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts