monstro92 Skrivet 26 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2008 jätte prob.!!! när jag har spelat in i fraps o sen ska kolla. då blir inte bilden alls som den ska... har testat i en massa spel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 26 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2008 (redigerad) jätte prob.!!! när jag har spelat in i fraps o sen ska kolla. då blir inte bilden alls som den ska... har testat i en massa spel Möjligtvis codecen som inte stödjer fraps, gå ut på google och ta hem SLD Codec Pack så ska det nog fungera Redigerad 26 januari, 2008 av Joe Dirt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
monstro92 Skrivet 26 januari, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2008 nope de funkade inte... samma skit Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 26 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2008 Testa Gamecam då ffs? När du stöter på ett hinder så får du leta efter andra vägar, stanna inte upp och fundera på hur du ska lösa hindret. GameCam. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 26 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2008 (redigerad) jätte prob.!!! när jag har spelat in i fraps o sen ska kolla. då blir inte bilden alls som den ska... har testat i en massa spel Nyaste drivrutiner till ditt Grafikkort? Redigerad 26 januari, 2008 av Alle090 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 28 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2008 Testa Gamecam då ffs? När du stöter på ett hinder så får du leta efter andra vägar, stanna inte upp och fundera på hur du ska lösa hindret. GameCam. Ska du säga med all hjälp vi ger dig med läxorna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts