Stevex Skrivet 26 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2008 Jag och Theonly one har gjort en liten 1h collab =) hoppas ni tycker om den t00b Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 26 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2008 Kul Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 26 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2008 Jag tyckte den var bra, förutom musiken som var under all kritik. Godfather summerade det hela ganska bra.. "Kul" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stevex Skrivet 26 januari, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2008 Kan ju säga att det inte var jag som valde låten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 26 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2008 Cannibal Corpse - Blood Drenched Execution nästa gång, mkay? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antepanteboy Skrivet 26 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2008 Cannibal Corpse - Blood Drenched Execution nästa gång, mkay? You got taste my friend, taste Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spiderz Skrivet 26 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2008 Nice vid för bara 1h, Nice Nice Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 31 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2008 Kul video (om man bortser från den riktigt usla musiken). Men de där stunten måste ni ha använt fusk för att klara av, va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 31 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2008 Kul video (om man bortser från den riktigt usla musiken). Men de där stunten måste ni ha använt fusk för att klara av, va? lolnej Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antepanteboy Skrivet 31 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2008 Kul video (om man bortser från den riktigt usla musiken). Men de där stunten måste ni ha använt fusk för att klara av, va? Nej, kritisera inte stuntfilmer om du inte vet hur man stuntar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 31 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2008 Nej, kritisera inte stuntfilmer om du inte vet hur man stuntar. Jag har väl inte kritiserat? Jag ställde en fråga eftersom många av dem såg omöjliga ut när man tänker på spelets fysik och jag visste att det fanns ett fusk som gör fordon tyngdlösa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 31 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2008 Jag har väl inte kritiserat? Jag ställde en fråga eftersom många av dem såg omöjliga ut när man tänker på spelets fysik och jag visste att det fanns ett fusk som gör fordon tyngdlösa. Men tänker man på spelets fysik så är dom ju jätteväldigtöverdrivet-möjliga Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ma__Cipriani Skrivet 31 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2008 Grym film. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stevex Skrivet 1 februari, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2008 Kul video (om man bortser från den riktigt usla musiken). Men de där stunten måste ni ha använt fusk för att klara av, va? Nej klart man inte använder fusk, och så tyngdlöst är det inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 1 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2008 Är det GTA3 med motorcyklar eller GTAVC med nån LC-mod? OnT: Bra film, men det mesta kändes mainstream, när ni railade på fartygets räcke var riktigt snygg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 1 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2008 VC med LC mod Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts