Joe Dirt Skrivet 28 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2008 Nice Vill gärna se fler story's Kommer när jag har gjort min nästa leverans Jag ska bara hitta ett jobb som jag känar mycket pengar på Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Illousion Skrivet 28 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2008 Kommer när jag har gjort min nästa leverans Jag ska bara hitta ett jobb som jag känar mycket pengar på Själv är jag ute och drar med "Slööö- Forden" Smakprov: Vill ni sitta i den kön? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 28 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2008 Själv är jag ute och drar med "Slööö- Forden" Smakprov: ************SEGASTE BILDEN JAG NÅNSIN LADDAT!!!!!!!!!!!!!!************ Vill ni sitta i den kön? lol, Bilden där jag och 3 andra chaffisar stod, vi skulle ut på motorvägen men vi kom inte ut på typ 4 minuter!! (Seriöst!!) Sedan undrar jag detta med "Speed Limits" Skyltarna! Det står på motorvägarna att det är 65 som är limiten! Men jag kör i ca 90 och snuten bryr sig inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Illousion Skrivet 28 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2008 lol, Bilden där jag och 3 andra chaffisar stod, vi skulle ut på motorvägen men vi kom inte ut på typ 4 minuter!! (Seriöst!!) Sedan undrar jag detta med "Speed Limits" Skyltarna! Det står på motorvägarna att det är 65 som är limiten! Men jag kör i ca 90 och snuten bryr sig inte Det är väl bara tacka och ta emot! Btw åkte vilse med Forden och hamnade på någon liten väg utanför El-Paso. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 28 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2008 Det är väl bara tacka och ta emot! Btw åkte vilse med Forden och hamnade på någon liten väg utanför El-Paso. Hehe, alltid kul att ta omvägar Jag körde fel vid Winniepig... Skulle ta vägen som gick åt norr (behövde ta den för att sedan ta en rak sträcka åt öst) men tror du inte jag tar den som går Nord-Väst (Det tog en kvart mer än beräknat ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Illousion Skrivet 28 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2008 Hehe, alltid kul att ta omvägar Jag körde fel vid Winniepig... Skulle ta vägen som gick åt norr (behövde ta den för att sedan ta en rak sträcka åt öst) men tror du inte jag tar den som går Nord-Väst (Det tog en kvart mer än beräknat ) Surt Har precis åkt in i Mexico, 10 minuters körning kvar antar jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 28 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2008 Sedan undrar jag detta med "Speed Limits" Skyltarna! Det står på motorvägarna att det är 65 som är limiten! Men jag kör i ca 90 och snuten bryr sig inte Jag har också märkt det, ändrade i spelets meny så mätaren visade km/h, men med min lastbil toppade jag mätaren ganska snabbt, långt senare bestämde jag mig för att ändra tillbaka till mph-mätare istället, för att se vad min nya 15-stegs låda skulle gå för. Trodde det var fri fart, men runt 90-100 mph så börjar efterlysningsmätaren öka faktiskt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 28 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2008 Jag har också märkt det, ändrade i spelets meny så mätaren visade km/h, men med min lastbil toppade jag mätaren ganska snabbt, långt senare bestämde jag mig för att ändra tillbaka till mph-mätare istället, för att se vad min nya 15-stegs låda skulle gå för. Trodde det var fri fart, men runt 90-100 mph så börjar efterlysningsmätaren öka faktiskt. *Bild* Vad kör du för lastbil?? Den ser ut att gå rikigt fint Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Illousion Skrivet 28 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2008 Vad kör du för lastbil?? Den ser ut att gå rikigt fint Då har man dragit Army Goods ända ifrån Roswell till Mexico. Phew, regnade som fan i mexico, bilder kommer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 28 januari, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2008 (redigerad) Jahapp, Precis innan man är framme så ska det bli trafik stopp EDIT: Glömde lägga till att när jag kom fram så tjänade jag lite över $56.000 Ett tips vid trafik stopp så brukar ja köra på vänster eller höger sida vid sånna där stopp en fin liten väg om du vill slippa stå i kö. Redigerad 28 januari, 2008 av agent47 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 28 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2008 En liten resa från ett land till ett annat: Börjar i New York, ska frakta ägg till Thunder Bay: http://ww2.beffo.se/upload/pic~/bgp8kwq7ut34.png Precis passerat grönt ljus, så nu börjar min resa: Men självklart kommer ett nytt precis efter, det är ju ändå New York så: Fint ljus: Sen blev det natt: Passerade gränsen till Canada utan några problem. Kunde inte låta bli att retas lite med varningsblinkersen: En seeeg backe: http://ww2.beffo.se/upload/pic~/tb2pht1108bk.png Och lite mer köbildning. : Jag märkte också att det var svårt att styra då man har på den "flygande kameran": Här ska jag av! Sisådärja! Då var man framme: En fråga också då: Om jag köpt en ny lastbil och uppgraderat den med ny motor etc, hur gör jag för att kunna köra den? Tydligen kunde jag inte välja den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 28 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2008 Jag är så jävla sugen på det här spelet, men det laggar på min dator. Finns det inte typ till PS2 eller ngt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 28 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2008 Jag är så jävla sugen på det här spelet, men det laggar på min dator. Finns det inte typ till PS2 eller ngt? Det finns nog inte till PS2 tror jag -------------------------------------------------------------------------------- Aja, nu ska jag börja min resa från Montreal till Bismarck. Det första jag gör är att passera rött ljus pga inga bra bromsar så jag fick böta 4,200 $ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Illousion Skrivet 28 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2008 En liten resa från ett land till ett annat: Trevlig story En fråga också då: Om jag köpt en ny lastbil och uppgraderat den med ny motor etc, hur gör jag för att kunna köra den? Tydligen kunde jag inte välja den. Du måste kolla under "manage vehicles" hur mycket duration det är kvar, om det är t.ex 6 timmars duration måste du advance time med 6-7 timmar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 28 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2008 Du måste kolla under "manage vehicles" hur mycket duration det är kvar, om det är t.ex 6 timmars duration måste du advance time med 6-7 timmar. Det har jag gjort, den ska vara körklar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 28 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2008 Det har jag gjort, den ska vara körklar. Vilken stad är din HQ?? Om du beställt den så är den i din HQ stad, Tryck "N" och välj "Transport Truck" välj sedan lastbilen du vill transportera och sedan väljer du stad och sedan Transport... Nu måste du göra "Advance time" typ 24:00 timmar. Sedan är den i "Parking Lot" i staden du valde Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 28 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2008 Nu vill jag fuska. Så skriv hur man gör för att fuska i Americas Long Haul eller vad den du än hette. !GLÖM INTE ATT SPOILERTAGGA! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 28 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2008 Nu vill jag fuska. Så skriv hur man gör för att fuska i Americas Long Haul eller vad den du än hette. !GLÖM INTE ATT SPOILERTAGGA! Never heard of GOOGLE?? http://www.chaptercheats.com/cheats/pc/19901.htm Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 28 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2008 Vilken stad är din HQ?? Om du beställt den så är den i din HQ stad, Tryck "N" och välj "Transport Truck" välj sedan lastbilen du vill transportera och sedan väljer du stad och sedan Transport... Nu måste du göra "Advance time" typ 24:00 timmar. Sedan är den i "Parking Lot" i staden du valde Doh, hade visst satt min kollega på att köra med den lastbilen, så då kan inte jag använda den, right? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Illousion Skrivet 28 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2008 Doh, hade visst satt min kollega på att köra med den lastbilen, så då kan inte jag använda den, right? Damn Right Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts