Valle-Ball Skrivet 27 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2008 Hur ska jag hyra någon då? Kommer till ett hotell men där står det bara advance time? Det ska finnas en ruta med "hire driver" precis under, finns det inte får du testa ett annat hotell Behöver hjälp, fattar ingenting, har stuckit iväg till nåt företag, accepterat ett jobb, vad gör jag nu? Vad är skiten man ska haka på? Tryck på "N" och world map eller nåt sånt, sen zoomar du ut tills du ser en röd (blinkande?) ring, dit ska du Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 27 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2008 Behöver hjälp, fattar ingenting, har stuckit iväg till nåt företag, accepterat ett jobb, vad gör jag nu? Vad är skiten man ska haka på? "Skiten" brukar stå någonstans vid företaget som du accepterade jobbet hos. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 27 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2008 Behöver hjälp, fattar ingenting, har stuckit iväg till nåt företag, accepterat ett jobb, vad gör jag nu? Vad är skiten man ska haka på? "Skiten" brukar stå någonstans vid företaget som du accepterade jobbet hos. Syns även en ring på kartan. Ett tips; ha kartan framme vid sådana här tillfällen. Tryck på M, så får du upp en liten karta uppe till vänster. (American Long Haul). --- Provade nyss Bus Driver. Rätt så trivsamt spel, men shit vad svårt att bromsa utan att passagerarna blir sura. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xennah Skrivet 27 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2008 Mkay, går bättre nu, tack för hjälpen alla <3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 27 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2008 --- Provade nyss Bus Driver. Rätt så trivsamt spel, men shit vad svårt att bromsa utan att passagerarna blir sura. Börja "dutta" på bromsen ett bra tag innan du kommer fram till busshållsplatsen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 27 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2008 Börja "dutta" på bromsen ett bra tag innan du kommer fram till busshållsplatsen. Sant, men sen är det tiden också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 27 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2008 Sant, men sen är det tiden också. Men du, gör så här, så här brukar jag göra. Du ser ju nere på "BRAKES", när den börjar komma mot rött så släpper du bromsen, sen efter det så är det bara att trycka ner bromsen igen. Eller så "motorbromsar" du bara, och släpper gasen, och sedan bromsar. Går mycket lättare, och tiden är inte det viktigaste. Du kan komma 1½ minut ifrån tiden och endå få +2000p och därmed vinna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 27 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2008 Inte för att vara "The Topic Police" Men jag tycker ni börjar gå Skapa en ny tråd om spelet istället för att snacka i denna! -------------------------------------------------------- OnT: Nu ska jag köra lite bensin från San Fransisco till Montreal (Tvärs över America) har spelat ca 1 timma nu i sträck och har bara kommit lite mer än halvvägs Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 27 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2008 Men du, gör så här, så här brukar jag göra. Du ser ju nere på "BRAKES", när den börjar komma mot rött så släpper du bromsen, sen efter det så är det bara att trycka ner bromsen igen. Eller så "motorbromsar" du bara, och släpper gasen, och sedan bromsar. Går mycket lättare, och tiden är inte det viktigaste. Du kan komma 1½ minut ifrån tiden och endå få +2000p och därmed vinna. Jo, brukar göra så. Men det är kul om man kommer i tid också, men som sagt; det är inte det viktigaste. Säkerheten först! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 27 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2008 Jo, brukar göra så. Men det är kul om man kommer i tid också, men som sagt; det är inte det viktigaste. Säkerheten först! Äh, under dom månader som jag klarade ut det där spelet som kom jag aldrig i tid faktist, tänk mer bara på rödljus och blickning vid sväng så löser det sig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Juster Skrivet 28 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2008 OnT: Nu ska jag köra lite bensin från San Fransisco till Montreal (Tvärs över America) har spelat ca 1 timma nu i sträck och har bara kommit lite mer än halvvägs LoL jag kör motorer till Montreal från San Fransisco $46,000 Tycker ni att det är lite dåligt betalt på vissa ärenden? Dom flesta ligger runt 10k villket inte är mycket tycker jag.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 28 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2008 LoL jag kör motorer till Montreal från San Fransisco $46,000 Tycker ni att det är lite dåligt betalt på vissa ärenden? Dom flesta ligger runt 10k villket inte är mycket tycker jag.. Ägg är det man får mest på tror jag, ett dubbelsläp kust till kust brukar ge runt 130k Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Illousion Skrivet 28 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2008 Nu har jag skaffat en chaffis, gett honom ett kontrakt och en lastbil. Men hur får jag honom att åka ut och tjäna lite pengar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 28 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2008 Nu har jag skaffat en chaffis, gett honom ett kontrakt och en lastbil. Men hur får jag honom att åka ut och tjäna lite pengar? Gör kontraktet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Illousion Skrivet 28 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2008 Gör kontraktet. Hur gjör jag det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 28 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2008 Hur gjör jag det? "N" och så "manage contracts" sen typ väljer du firmor och skit Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 28 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2008 (redigerad) En liten berättelse om min tripp från SF till Montreal -------------------------------------------------------------------------------------------- Första Bilden är jag utanför Santa Cruz och glider lite. Som sagt, det är väldigt tråkigt att åka så långt så jag testade varnings blinkersena! Var tvungen att passera några Scales... Jag och 3 andra lastbils chaffisar möttes där Uschhh!! Vilket skit väder Ääääälskar att glida på vägarna under natte tiden Sakta men säkert åker man frammåt bland kaoset Äntligen så slipper man snön... Jahapp, Precis innan man är framme så ska det bli trafik stopp EDIT: Glömde lägga till att när jag kom fram så tjänade jag lite över $56.000 Redigerad 28 januari, 2008 av Joe Dirt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Illousion Skrivet 28 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2008 (redigerad) En liten berättelse om min tripp från SF till Montreal -------------------------------------------------------------------------------------------- Första Bilden är jag utanför Santa Cruz och glider lite. Som sagt, det är väldigt tråkigt att åka så långt så jag testade varnings blinkersena! Var tvungen att passera några Scales... Jag och 3 andra lastbils chaffisar möttes där Uschhh!! Vilket skit väder Ääääälskar att glida på vägarna under natte tiden Sakta men säkert åker man frammåt bland kaoset Äntligen så slipper man snön... Jahapp, Precis innan man är framme så ska det bli trafik stopp EDIT: Glömde lägga till att när jag kom fram så tjänade jag lite över $56.000 Vad fraktade du? Hur lång tid tog det? Redigerad 28 januari, 2008 av Illousion Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 28 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2008 Vad fraktade du? Hur lång tid tog det? Fraktade Gasoline från Ameringe (SF) till John Deer (Montreal) Det tog ca 3 timmar (inte sträck utan då stannade jag mycket och sedan beställde jag lite delar till lastbilen ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Illousion Skrivet 28 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2008 Fraktade Gasoline från Ameringe (SF) till John Deer (Montreal) Det tog ca 3 timmar (inte sträck utan då stannade jag mycket och sedan beställde jag lite delar till lastbilen ) Nice Vill gärna se fler story's Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts