Joe Dirt Skrivet 27 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2008 Åk in till vägkanten, tryck på N och sen tar du "advance time". Tror det heter något i den stilen iaf. Tack så mycket! Aja då börjar min stora resa (Dock startar jag en ny campaign tror jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stammper Skrivet 27 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2008 Fraktade "Compressed Oxygen" idag. Gick ganska bra. Klockan måste ha gått fel. Här börjar min resa från Homegarden till Seattle. http://ww2.beffo.se/upload/pic~/th/r7bbrzse8uqz.jpg Tutade på "kollegan". http://ww2.beffo.se/upload/pic~/th/4mhbawgy0y0q.jpg Trafiken tätnade lite. http://ww2.beffo.se/upload/pic~/th/wuvobitdwvbh.jpg Min fina lastbil. http://ww2.beffo.se/upload/pic~/th/cmn9z5nilblw.jpg Började att regna. http://ww2.beffo.se/upload/pic~/th/ecunq0plkq22.jpg Sedan blev det lite mörkt. http://ww2.beffo.se/upload/pic~/th/ugq2ctk4rpis.jpg Nästan framme. http://ww2.beffo.se/upload/pic~/th/0uvicq82cy4t.jpg Klar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 27 januari, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2008 (redigerad) Om det kommer nån Multiplay vilka är med på en road trip? Åka på dom stora vägarna kanske 5 pers och ser när solen stiger ner Redigerad 27 januari, 2008 av agent47 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 27 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2008 (redigerad) Om det kommer nån Multiplay vilka är med på en road trip? Åka på dom stora vägarna kanske 5 pers och ser när solen stiger ner Är lätt på om det blir något sådant. Redigerad 27 januari, 2008 av RavenE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 27 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2008 Om du ser att det står typ [ + Y på vänster blinkers så kan du använda blinkersen med [ eller Y Ja har mina blinkers på Ctrl [VÄNSTER] Alt [HÖGER] Du blinkar med Å och ^ (höger om Å) Man kan ställa in själv vilka knappar man vill blinka med. Kör själv med 4 och 6 på numpaden. Okej, tackar. Numpaden används inte till något annat, va? Ska nog ställa in lite kontroller innan jag testar detta igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 27 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2008 Okej, tackar. Numpaden används inte till något annat, va? Ska nog ställa in lite kontroller innan jag testar detta igen. Är osäker, men kolla där du ställer in de knappar du vill ha, borde nog stå där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 27 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2008 Har kommit igång med mitt imperium nu. Har 8 förare med bil och släp som kör för mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 27 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2008 (redigerad) Bara så ni vet så finns det ett spel som är samma grundare (ungefär) som detta, och det heter Bus Driver. Har klarat ut det, och det är väldigt roligt tidsfördriv. Finns på pirateb*ts. Har ni dock otur och inte har något account på pirateb*ts så får ni försöka googla på gratistrackers ifall den finns där, tvekar dock på det. Lycka till. Länk till spelet: Busdrivergame Demo finns här Bilder: Redigerad 27 januari, 2008 av chiligr Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 27 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2008 Bara så ni vet så finns det ett spel som är samma grundare (ungefär) som detta, och det heter Bus Driver. Har klarat ut det, och det är väldigt roligt tidsfördriv. Finns på pirateb*ts. Har ni dock otur och inte har något account på pirateb*ts så får ni försöka googla på gratistrackers ifall den finns där, tvekar dock på det. Lycka till. Ah, hade tänkt ladda hem det, men glömde bort. Och jo, den finns på gratistrackers. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 27 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2008 (redigerad) Jag är lätt på om det kommer någon MP mod Fan vad coolt det skulle vara ! Kan man trimma sin lastbil, för jag tycker den går lite segt i 80km/h ? Jag kör Haulin' Redigerad 27 januari, 2008 av Karatemorfar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hvl10nh Skrivet 27 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2008 Jag är lätt på om det kommer någon MP mod Fan vad coolt det skulle vara ! Kan man trimma sin lastbil, för jag tycker den går lite segt i 80km/h ? Jag kör Haulin' jo det går att trima. Kör till en service (blå markering på kartan) på menyn i service trycker du på upgrade truck och där kan man köpa växelådor + starkare motorer. Detta funkar endast i campaign läget. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 27 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2008 Har kommit igång med mitt imperium nu. Har 8 förare med bil och släp som kör för mig Hur anställer man folk? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 27 januari, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2008 Hur anställer man folk? Snabbaste sättet att få folk att köra åt en skriv i consolen Cheat driver om du aktiverat consolen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 27 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2008 (redigerad) Hur anställer man folk? Åk till ett hotell så finns det folk att hyra där. Är inte säker men jag tror du måste ha några stycken lastbilar först. *EDIT* länk 1 länk 2 studera på Redigerad 27 januari, 2008 av Valle-Ball Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Illousion Skrivet 27 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2008 Har kommit igång med mitt imperium nu. Har 8 förare med bil och släp som kör för mig Fuskat? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 27 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2008 (redigerad) Fuskat? jao, pallade inte den tokslöa lastbilen man har i början *EDIT* om du menar att jag fuskat för att få förare så ja, men några gubbar har jag anställt via hotellen Kör ett stort rör till Dallas Nån konkurrent stylar lite Mina anställda Var tvungen att pröva varningsblinkersena Drar ett dubbelsläp med ägg genom en trevlig öde väg i öknen, ett helvete att backa sen Redigerad 27 januari, 2008 av Valle-Ball Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Illousion Skrivet 27 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2008 jao, pallade inte den tokslöa lastbilen man har i början *EDIT* om du menar att jag fuskat för att få förare så ja, men några gubbar har jag anställt via hotellen Gulliga bilder Guide me how to hire peapole please? Har aldrig fattat hur man gör. har varit vid hotell med det är aldrig någon där.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 27 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2008 Guide me how to hire peapole please? Har aldrig fattat hur man gör. har varit vid hotell med det är aldrig någon där.. du måste ha 3 lastbilar eller nåt sånt, kolla länkarna jag postat högre upp , sen finns dom inte alltid vid hotellen ändå Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Illousion Skrivet 27 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2008 Hur ska jag hyra någon då? Kommer till ett hotell men där står det bara advance time? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xennah Skrivet 27 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2008 Behöver hjälp, fattar ingenting, har stuckit iväg till nåt företag, accepterat ett jobb, vad gör jag nu? Vad är skiten man ska haka på? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts