Illousion Skrivet 26 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2008 Okej, då kör jag på det! Lägg gärna upp lite bilder Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 26 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2008 (redigerad) Om du har 18 Wheels of Steel Haulin' så trycker du på N sen View map så får du fram en står mapp. Se till att du har dne där röda ringen ikryssad bara så ser du en röd ring dit du ska åka. Btw ska köra bensin från Reno till New York City nu för runt 55-60k Röd ring`? Illousion, Gör thumbnails nästa gång du visar bilder, tack. Redigerad 26 januari, 2008 av iweX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hvl10nh Skrivet 26 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2008 (redigerad) Ladda ner denna modd till 18 wheels of steel haulin: http://www.freewebs.com/glenn52 Mer skyltar, bättre AI, mer småvägar och mer lastbilar + mycket annat. Förbätrar spelet mycket. Redigerad 26 januari, 2008 av Hvl10nh Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Illousion Skrivet 26 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2008 Röd ring`? Illousion, Gör thumbnails nästa gång du visar bilder, tack. Euhm.. Vad menas med thumbnails? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hvl10nh Skrivet 26 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2008 Euhm.. Vad menas med thumbnails? typ "bildikon" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Illousion Skrivet 26 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2008 typ "bildikon" Hur fixar man en sån? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 26 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2008 Thumbnail betyder tumnagel vilket i själva verket innebär att du använder en funktion som gör att bilderna visas som små tumnaglar och om man vill se dem i fullt format får man klicka på dem. Om du laddar upp på t.ex. imageschack finns det efter att du laddat upp en tumnageladress, använd den är du länkar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 26 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2008 Har också börjat spela dethär litegran efter att alla postat bilder, körde först seriöst några laster fram och tillbaka mella städerna, sen vart det tråkigt att tuffa upp för backarna med en tokslö lastbil med en toppfart på 60 blås så jag fuskade lite kör med nån riktig mördarmaskin nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 26 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2008 Öhm. Vad ska man göra? Jag har precis startat spelet och kommit igång, men när jag väl sitter i lastbilen vet jag inte vart jag ska, vad jag ska leverera, och vart jag ska hämta lasten? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hvl10nh Skrivet 26 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2008 Öhm. Vad ska man göra? Jag har precis startat spelet och kommit igång, men när jag väl sitter i lastbilen vet jag inte vart jag ska, vad jag ska leverera, och vart jag ska hämta lasten? Tryck på "N" tryck sen på "Map" sen ser du en rödring. Dit ska du Öhm. Vad ska man göra? Jag har precis startat spelet och kommit igång, men när jag väl sitter i lastbilen vet jag inte vart jag ska, vad jag ska leverera, och vart jag ska hämta lasten? Tryck på "N" tryck sen på "Map" sen ser du en rödring. Dit ska du Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 26 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2008 Öhm. Vad ska man göra? Jag har precis startat spelet och kommit igång, men när jag väl sitter i lastbilen vet jag inte vart jag ska, vad jag ska leverera, och vart jag ska hämta lasten? Tryck på "M" och så finns det typ företagsloggos om du är i en stad, åk till någon och hämta en last Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 26 januari, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2008 Har Fått så ja kan söka till olika företag nu med lastbil och släp asså ja ska välja vilken lastbil och släp som ska köra för företaget. Men nu är det till stora frågan hur sjutton får ja tag i förare? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 26 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2008 Gubben är trött, hur och var sover man? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hvl10nh Skrivet 26 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2008 Gubben är trött, hur och var sover man? är du i en "sleeper" (lastbil med sovhytt) är det bara klicka på "N" och sen på advancetime längst ner i menyn. Om du inte har en sleeper så måste du ta in på hotel. Titta på Worldmap där finns det H-ikoner far dit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 26 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2008 Edit: Märkte att SCS Software håller på med ännu ett spel. Euro Truck Simulator heter det. Ser otroligt kul ut, och grafiken ser också mycket trevlig ut. Är Euro Truck Simulator et nytt spel eller en modd? Och när släpps det, för jag kunde inte hitta nått på hemsidan? Fan vad härligt ändå, cruisa runt på autobahn. Jag är fan uppvuxen på autobahn, så det kommer bli en upplevelse att spela det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stammper Skrivet 26 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2008 Är Euro Truck Simulator et nytt spel eller en modd? Och när släpps det, för jag kunde inte hitta nått på hemsidan? Fan vad härligt ändå, cruisa runt på autobahn. Jag är fan uppvuxen på autobahn, så det kommer bli en upplevelse att spela det. Det kommer bli ett helt nytt spel. Alltså kommer det att bli en uppföljare till 18 wheels of steel serien. Angående när det släpps så står det "Release Date: TBA". Så man lär nog få vänta ett tag, innan SCS Software går ut med datumet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 26 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2008 Jag får böter hela tiden. (Har spelat i tio minuter) Sedan började allt att hacka något alldeles majestätiskt, så jag stängde av. Men ska testa det lite senare igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 26 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2008 Hihi jag har 18 Wheels of Steel American Long Haul! Eftersom det är nyare så borde det vara bättre, eller? Har inte prövat Haulin'. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 26 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2008 Hihi jag har 18 Wheels of Steel American Long Haul! Eftersom det är nyare så borde det vara bättre, eller? Har inte prövat Haulin'. Precis likadant här. Btw, kan man köpa nya lastbilar med andra färger, former etc.? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 26 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2008 Precis likadant här. Btw, kan man köpa nya lastbilar med andra färger, former etc.? Ja, det kan du göra. Men du måste ha rätt så mycket pengar. Har tyvärr inte spelet just nu, så jag kan inte kolla vart den "menyn" finns; låter någon annan svara på det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts