eXotic Skrivet 3 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2009 Då ska han sitta och nöta spelet väldigt länge, 2018 ska den bron stå klar. Haha! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
nicklas Skrivet 19 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2009 idag var det ingen vanlig dag för mig på 18 wheels of steel (moddat) jag svänge ut från företaget och då får jag polisen efter mig och prejar av släpavgen av mig så det välter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 24 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2009 Mods till Haulin' (eller American Long Haul), någon som har lite tips på lite större mods som gör det roligare? Euro var för tråkigt utan business-delen och om jag ska köra Haulin' vill jag förändra gameplay lite för att inte bli uttråkad. Glodde runt på forumen men hittade inget WOOHOO!-aktigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Illousion Skrivet 24 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2009 Mods till Haulin' (eller American Long Haul), någon som har lite tips på lite större mods som gör det roligare? Euro var för tråkigt utan business-delen och om jag ska köra Haulin' vill jag förändra gameplay lite för att inte bli uttråkad. Glodde runt på forumen men hittade inget WOOHOO!-aktigt. Can this map vara något? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
saxin12 Skrivet 11 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2009 Vet någon vart det finns Snö i 18 Wheels Of Steel Haulin'? Jag är uppe i vancouver ändå så finns det INGEN Snö alls.... Har kört ända från New York sen neråt sen följt längst ner på kartan ända till vancouver SEN finns det ingen snö alls som jag ville se åtminstånde. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
williamsweden Skrivet 3 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2010 vart kan man hitta nu karta till haulin? typ eu karta eller någon annan kul? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 31 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2010 (redigerad) Vilket spel ska jag köpa? Haulin, American Longhaul eller Convoy? Jag har bara testat trial till Haulin och det funkade rätt bra på min laptop (enda datorn jag har för tillfället) och jag har hört att de andra spelen kräver en starkare dator. Men är Haulin lika bra som de andra spelen trots mindre städer och sämre grafik? Redigerad 31 januari, 2010 av Renard Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 30 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2010 (redigerad) Ok! Nu behöver jag akut hjälp! Jag ska köra en "Mobile Home" från San Fransisco till Alberquerque. Problemet är att jag inte kan haka på släpet på lastbilen! Det är som att det är för trångt! Behöver man en annan typ av bil för just Mobile Homes? Redigerad 30 april, 2010 av Renard Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 30 april, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 april, 2010 Ok! Nu behöver jag akut hjälp! Jag ska köra en "Mobile Home" från San Fransisco till Alberquerque. Problemet är att jag inte kan haka på släpet på lastbilen! Det är som att det är för trångt! Behöver man en annan typ av bil för just Mobile Homes? Tror inte det ska spela nån roll eftersom jag har lyckats koppla på alla möjliga släp på massa lastbilar testa T eller så kollar du options om du nu inte har gjort det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 1 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2010 Tror inte det ska spela nån roll eftersom jag har lyckats koppla på alla möjliga släp på massa lastbilar testa T eller så kollar du options om du nu inte har gjort det. Konstigt. Jag vet att man ska trycka på T för att koppla lastbilen till släpet, men det kan man ju bara göra först när bakdelen av lastbilen är under framsidan av släpet. När jag försöker backa in under släpet så är det som att krocka med en osynlig vägg! Vad är felet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eminem33 Skrivet 1 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2010 Konstigt. Jag vet att man ska trycka på T för att koppla lastbilen till släpet, men det kan man ju bara göra först när bakdelen av lastbilen är under framsidan av släpet. När jag försöker backa in under släpet så är det som att krocka med en osynlig vägg! Vad är felet? en bug? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 1 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2010 en bug? Antagligen, för så här ska det nog inte vara. Får helt enkelt skita i att köra de laster som buggen hindrar mig från att köra. Är för övrigt halvvägs mellan San Fransisco och Bismarck med en last motorer, så det spelar ingen roll Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 1 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2010 Vet någon vart det finns Snö i 18 Wheels Of Steel Haulin'? Jag är uppe i vancouver ändå så finns det INGEN Snö alls.... Har kört ända från New York sen neråt sen följt längst ner på kartan ända till vancouver SEN finns det ingen snö alls som jag ville se åtminstånde. Sent svar, jag vet, men det finns faktiskt snö i Haulin'! Jag kör Haulin' utan vare sig expansioner eller mods, och jag åkte just in i ett snöoväder väster om Bismarck! http://www.pici.se/pictures/ClRdLPrIH.jpg Jepp, så ful grafik blir det på en gamal sliten laptop Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts