Nik. Skrivet 23 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2008 Men man får inte köra snabbbare än 90 med en lasbil!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
varriot Skrivet 24 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2008 Mina Dokument --> 18 WoS Haulin --> Music Där kan du lägga musik, men dom måste vara .ogg Men i Long Haul finns inte Music mappen och jag hittar inte vart dem första låtarna ligger Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Juster Skrivet 3 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2008 Lite OT men, vart kan man köpa en ny lastbil i Euro Truck Simulator? Och kan man köpa släp som man kunde i 18WoS serien? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 3 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2008 Lite OT men, vart kan man köpa en ny lastbil i Euro Truck Simulator? Och kan man köpa släp som man kunde i 18WoS serien? På service ställen/garagen en lördag. Brukar finnas så man kan köpa en ny lastbil, reparera/trimma och sova. Vid garagen alltså. Och nej, man borde så vitt jag vet bara kunna arbeta som privat schaufför. Lite harmligt också att inte hela europa finns med :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thedesertrat Skrivet 16 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2008 Kör en Scania 560, (kör haulin on ice) riktigt bra spel , grafiken är helt okay. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 7 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2009 um.. lite hjälp till Euro truck simulator tack!! Jag vill ha nya lastbilar, vart hittar jag det? och hur "installerar" jag dom? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Illousion Skrivet 7 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2009 um.. lite hjälp till Euro truck simulator tack!! Jag vill ha nya lastbilar, vart hittar jag det? och hur "installerar" jag dom? Sidor; http://sheryo3d.free.fr/dl/index.php?act=category&id=38 http://3dartpol.getphpbb.com/ets-mods-f54/...1632-t4289.html (Kanske kräver registrering) Dom två bästa som jag vet. Alla lastbilar man tankar ersätter dom som redan finns i spelet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lliinkaan Skrivet 22 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2009 Hur gör jag för att få upp consolen i spelet för att skriva in fusk?? har provat tryckt in § men det händer ingenting..:S hur ska ja göra..?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 22 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2009 Måste man köpa 18 wheels of steel över internet eller finns det i någon affär också? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 6 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2009 Det som saknas i både detta och ets är ju de svåra docknigarna! Det borde finnas större ställen där det redan står massa lastbilar etc och så! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 4 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2009 Jag tycker att jag gjorde ett bra jobb när jag backade in denna! 2 leder ftw! (lite skryt info: använde mig endast av backspeglarna ) http://img413.imageshack.us/img413/5651/fomt.th.png Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 1 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2009 Körde just demot! Skitmysigt! Ska absoult köpa det! Meeen (Tony Irwing röst): Vad går själva kampanjen ut på? Ska man klara alla leveranser eller? Spelet fryslaggar som tusan i början (jag kör på en dålig laptop), men efter ett tag lugnar det ner sig. Varför jävlas det i början? Hur lyssnar man på musik? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 1 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2009 (redigerad) Körde just demot! Skitmysigt! Ska absoult köpa det! Meeen (Tony Irwing röst): Vad går själva kampanjen ut på? Ska man klara alla leveranser eller? Spelet fryslaggar som tusan i början (jag kör på en dålig laptop), men efter ett tag lugnar det ner sig. Varför jävlas det i början? Hur lyssnar man på musik? Konstig dubbelpost Redigerad 1 oktober, 2009 av Renard Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 2 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2009 Körde just demot! Skitmysigt! Ska absoult köpa det! Meeen (Tony Irwing röst): Vad går själva kampanjen ut på? Ska man klara alla leveranser eller? Spelet fryslaggar som tusan i början (jag kör på en dålig laptop), men efter ett tag lugnar det ner sig. Varför jävlas det i början? Hur lyssnar man på musik? spelet går inte ut på nått spec, man kan käna pengar och köpa fetare trucks! laggen kan bero på allt som behöver laddas i början, fast det är bara en ren gissning. Och det finns en inbyggd radio som man kan lyssna på, den suger så sätt på musik i bakrunden är mitt tips! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 2 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2009 Ok ! Måste man tanka ibland eller? Och vad är det för skillnad på att bo på hotell och att spola fram tiden? Man blir ju av med tröttheten på bägge sätten! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 2 oktober, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2009 Kommit en ny patch till Euro Truck Simulator som gör att man kan åka i england från Manchester till New Castle sen var det nån stad till jag inte kommer ihåg. Hoppas på en patch till som låser upp hela Europa. Skulle va soft att köra lastbil från England sen genom tyskland och så. Eller åka genom Ryssland till Finland sen till Sverige. Eller varför inte ta bron mellan Tyskland och Danmark. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 3 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2009 Eller åka genom Ryssland till Finland sen till Sverige. Eller varför inte ta bron mellan Tyskland och Danmark. Ursäkta? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 3 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2009 Ursäkta? Ett nytt projekt. Vet inte om det är nybyggt eller om det ska byggas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 3 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2009 Ett nytt projekt. Vet inte om det är nybyggt eller om det ska byggas. Då ska han sitta och nöta spelet väldigt länge, 2018 ska den bron stå klar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 3 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2009 Ok ! Måste man tanka ibland eller? Och vad är det för skillnad på att bo på hotell och att spola fram tiden? Man blir ju av med tröttheten på bägge sätten! ja, du måste tanka, och om dina bromsar låser sig efter en kraftig inbromsning så är det din luft som är slut. lite fult men så äre! Dom lastbilar som är utrustade med "sleeper" kan man sova i..Make sense! Men det finns dom som inte har det, och då är hotel ett mycket nödvändigt alternativ! Om du vill kolla fuel/air så finns dom bland alla andra hundra mätare på instrumentpanelen, men om du inte orkar leta upp dom så föreslår jag att du trycker "2" så du ser utifrån, där har du alla nödvändiga saker och inget annat! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts