MiRRe Skrivet 5 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2008 1.det är inte meningen man ska kunna se i dem 2.i mapen 18 wheels of steel i mina dokument finns en mapp som heter music, lägg in dina låtar konverterade till *.ogg där 3.brukar vara F2 men prova olika F* knappar 4. kör till ett företag och stanna på den snurrande pilen (bör ju vara som i ALH) och tryck enter och välj gods, sedan färd Okej tack så mycket för svaren, men om man inte ska kunna se i dom, hur ska man då kunna backa etc när man har kameran i lastbilen Finns det bra program att konvertera dom till .ogg eller ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 5 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2008 Finns det bra program att konvertera dom till .ogg eller ? Finns säkert något bra att hitta här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 5 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2008 Okej tack så mycket för svaren, men om man inte ska kunna se i dom, hur ska man då kunna backa etc när man har kameran i lastbilen Finns det bra program att konvertera dom till .ogg eller ? Om du menar backspeglarna som sitter på själva lastbilen så går deti nte se i doem, nej du ska trycka på F2 så får du fram andra backspeglar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 5 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2008 Finns säkert något bra att hitta här. Okej tack så mycket =) Om du menar backspeglarna som sitter på själva lastbilen så går deti nte se i doem, nej du ska trycka på F2 så får du fram andra backspeglar Ja jag har fått fram dom jag ville ha =) Levererade precis min första, avfall från något, tog rätt lång tid. Har hittat min svaghet, bromsar alltid försent vid stoppljusen och ja, det gillar ju inte polisen Men rätt roligt spel, kan nog bli rätt långtråkigt dock Måste bara få in lite musik också så blir det iaf inte lika tyst =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 5 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2008 Okej tack så mycket =) Ja jag har fått fram dom jag ville ha =) Levererade precis min första, avfall från något, tog rätt lång tid. Har hittat min svaghet, bromsar alltid försent vid stoppljusen och ja, det gillar ju inte polisen Men rätt roligt spel, kan nog bli rätt långtråkigt dock Måste bara få in lite musik också så blir det iaf inte lika tyst =) Använd retardern tryck B så bromsar den fortare. sliter mindre på bromsarna med Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 6 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2008 Använd retardern tryck B så bromsar den fortare. sliter mindre på bromsarna med Ja jag såg den på cotroll options så jag använder den, fast har fortfarande problem med att bromsa i tid, ungefär som i verkligheten... ( Jag är en utmärkt förare ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 6 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2008 Ja jag såg den på cotroll options så jag använder den, fast har fortfarande problem med att bromsa i tid, ungefär som i verkligheten... ( Jag är en utmärkt förare ) Kommer du körandes och ser att det varit grönt länge, släpp gasen. Mest troligt slår det om. Själv kör jag med retarden + handbromsen + vanliga bromsen om jag är väldigt nära rödljuset och det slår om. Har klarat mig alla gånger hittills. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Illousion Skrivet 6 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2008 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 6 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2008 Kommer du körandes och ser att det varit grönt länge, släpp gasen. Mest troligt slår det om. Själv kör jag med retarden + handbromsen + vanliga bromsen om jag är väldigt nära rödljuset och det slår om. Har klarat mig alla gånger hittills. Hmm, låter bra det där.. Måste få in lite känsla i det hela Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Illousion Skrivet 7 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2008 Ännu en Soluppgång http://img412.imageshack.us/img412/4681/wos500001gm8.png Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 8 februari, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2008 Äre nån mod du har Illousion för det ser ut som nån mobil grejs du har i hytten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MrNoNja Skrivet 8 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2008 Äre nån mod du har Illousion för det ser ut som nån mobil grejs du har i hytten Är det bara inte en annan lastbil? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 8 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2008 Är det bara inte en annan lastbil? Skulle faktiskt tro det Skulle också säga att, jag vet inte hur långt ni kom i diskussionen om att man inte kunde spara när man hade ett upprdag, men på Haulin' så kan man det upptäcke jag, vilket gjorde mig rätt glad Så fall ni inte visste så vet ni iaf nu =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Illousion Skrivet 9 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2008 Äre nån mod du har Illousion för det ser ut som nån mobil grejs du har i hytten Har en Kenworth, tror dom heter Kinitec i spelet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Åland Trucker Skrivet 10 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2008 Hur lägger ni in bilder på bilar o så? Mina bilder är ju mycket större än 200k Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 10 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2008 Hur lägger ni in bilder på bilar o så? Mina bilder är ju mycket större än 200k Ladda upp bilderna på en extern uppladdningstjänst. Exempelvis Beffo Upload. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Åland Trucker Skrivet 10 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2008 AHA! Tackar så mycket. Så här ser min nya bil ut iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Illousion Skrivet 15 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2008 Meeh, dog tråden? Ingen som spelar längre? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Åland Trucker Skrivet 15 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2008 Jodå, jag kör för fulla muggar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Speirs Skrivet 4 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2008 Hej, instalerade nyss 18 wos haulin på min dator men har 2 frågor: 1. Hur zoomar man bak på camera 2, så att man får det som RavenE http://www.gtasajten.com/forum/lofiversion...t44161-100.html. För min kamera ligger mitt i släppet så ser bara halva cargon. 2. har precis köpt ny lastbil men har åkt till garaget i min hemstad men den finns inte där. Hoppas nån kan svara, tack för förhand! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts