Valle-Ball Skrivet 2 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2008 Ska "köpa" något 18 WOS, vilket är roligast, ALH? Smaksak, ALH är nyast Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 2 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2008 (redigerad) Smaksak, ALH är nyast Inget Redigerad 2 februari, 2008 av Karatemorfar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 2 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2008 Ska "köpa" något 18 WOS, vilket är roligast, ALH? Det är nice, har dock fastnat för Convoy nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 3 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2008 Ska "köpa" något 18 WOS, vilket är roligast, ALH? Säger vi inte! Gå till affären och fråga kattofil..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Illousion Skrivet 3 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2008 (redigerad) Nu blir RavenE glad.. http://i31.tinypic.com/11ttpqq.png JAG HAR BÖRJAT SPELA CONVOY Redigerad 3 februari, 2008 av Illousion Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eminem33 Skrivet 3 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2008 vilket av spelena har bäst grafik och mest saker ock sånt?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 3 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2008 vilket av spelena har bäst grafik och mest saker ock sånt?? Alla är likadana! Allt som är skillnad på är att ALH har mer lastbilar och större karta än dom andra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eminem33 Skrivet 3 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2008 Alla är likadana! Allt som är skillnad på är att ALH har mer lastbilar och större karta än dom andra ok stor jag ska "köpa" det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 3 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2008 Varför laggar ALH när spel som Half-Life 2 och The Sims 2 flyter på perfekt på höga inställningar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 3 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2008 (redigerad) På PTTM kunde man ändra lite i lastiblarnas filer, så man kunde skriva in själv hur många häst motorn skulle ha och så vidare. kan man göra det på ALH med? BTW: finns det några moddar till ALH? Redigerad 3 februari, 2008 av guardian Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 3 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2008 Varför laggar ALH när spel som Half-Life 2 och The Sims 2 flyter på perfekt på höga inställningar? Tror inte att spelet "laggar", möjligtvis hackar... -------------------------------------------------------------------------------- Det kan bero på olika orsaker. Kolla vad som körs i bakrunden, sök efter virus, Ställ ner grafik inställningarna eller så är det något konstigt med själva spelet som du har köpt eller "köpt" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 3 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2008 Varför laggar ALH när spel som Half-Life 2 och The Sims 2 flyter på perfekt på höga inställningar? Ja, det är något jag undrar också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Illousion Skrivet 4 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2008 Jobbigt med Convoy, man kan ju inte spara medans man gör ett uppdrag Går nog tillbaka till ALH Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 4 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2008 Jobbigt med Convoy, man kan ju inte spara medans man gör ett uppdrag Går nog tillbaka till ALH Märkte det jag också. Tog på mig ett uppdrag Las Vegas -> New York. Körde 20 min, och sparade. Kom tillbaka någon timme senare och startade igen. Då stod jag där på motorvägen med bara själva lastbilen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Illousion Skrivet 4 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2008 Någon som vet var man kan tanka Rignroll map? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hvl10nh Skrivet 4 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2008 Någon som vet var man kan tanka Rignroll map? Sök på följande forum: http://truckpol.proboards35.com/index.cgi där finns "allt" det är värt de få minutrarna att registrera sig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Illousion Skrivet 4 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2008 Nu när jag har hittat den och installerat så crashar spelet så fort man försöker köra? Ideas anyone? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hvl10nh Skrivet 4 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2008 Nu när jag har hittat den och installerat så crashar spelet så fort man försöker köra? Ideas anyone? Den är allmänt ostabil men försök att starta på olika ställen, en del ställen funkar inte att starta på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 5 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2008 Jag installerade Convoy och Haulin' och tyckte att Haulin' var bäst så kör på det, men jag har några frågor. 1.Jag kan inte se i sidospeglarna, det är bara suddigt (kör med högsta grafik utan problem) 2. Finns det någon radio i spelet med musik eller måste man lägga in själv? Känns väldigt tyst att inte ha musik. 3. Jag såg på några bilder att dom har små rutor liksom inne i lastbilen fast i hörnet som agerar sidospeglar som är lätt och se, hur får man fram dom? 4. Hur tar man ett uppdrag i detta spelet. Annars väldigt bra spel =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 5 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2008 Jag installerade Convoy och Haulin' och tyckte att Haulin' var bäst så kör på det, men jag har några frågor. 1.Jag kan inte se i sidospeglarna, det är bara suddigt (kör med högsta grafik utan problem) 2. Finns det någon radio i spelet med musik eller måste man lägga in själv? Känns väldigt tyst att inte ha musik. 3. Jag såg på några bilder att dom har små rutor liksom inne i lastbilen fast i hörnet som agerar sidospeglar som är lätt och se, hur får man fram dom? 4. Hur tar man ett uppdrag i detta spelet. Annars väldigt bra spel =) 1.det är inte meningen man ska kunna se i dem 2.i mapen 18 wheels of steel i mina dokument finns en mapp som heter music, lägg in dina låtar konverterade till *.ogg där 3.brukar vara F2 men prova olika F* knappar 4. kör till ett företag och stanna på den snurrande pilen (bör ju vara som i ALH) och tryck enter och välj gods, sedan färd Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts