Hvl10nh Skrivet 1 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2008 (redigerad) här kommer tre bilder från berlin (EU map 1.5) Redigerad 1 februari, 2008 av Hvl10nh Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 1 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2008 här kommer tre bilder från berlin (EU map 1.5) Det där såg riktigt kul ut, synd att det inte funkar till ALH Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hvl10nh Skrivet 1 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2008 Glädjande nyheter jag testade EU map till ALH och det funkar så nu ändrar jag: ni som har 18 Wheels of Steel: American Long Haul ELLER 18 Wheels of Steel Haulin. ladda ner EU map 1.5 NU länk finns på sidan 10 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 1 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2008 Glädjande nyheter jag testade EU map till ALH och det funkar så nu ändrar jag: ni som har 18 Wheels of Steel: American Long Haul ELLER 18 Wheels of Steel Haulin. ladda ner EU map 1.5 NU länk finns på sidan 10 Hur installerar man? är det bara spara över allt annat med samma namn i WoS:ALH-mappen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hvl10nh Skrivet 1 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2008 Är osäker men jag läste readme som följer med men följande filer SKA vara med: "map.WinRAR ZIP archive" och "mapedits.WinRAR ZIP archive" och "map.SCS" lägg dom filerna i tillexempel: "V:\Mina dokument\18 WoS American Long Haul\mod" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Illousion Skrivet 1 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2008 (redigerad) God kväll! Ni vet lastbilen man börjar med i ALH och Haulin, typ Coronado eller liknande. Finns det nå't sätt att ändra "startlastbilen" utan att behöva köpa en ny? Jag får inte EU moden att funka! Jag har unrarat filerna och lagt dom i mod foldret. Men banan är den samma. vad görA? Redigerad 2 februari, 2008 av Illousion Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stammper Skrivet 2 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2008 Btw stammper vilka modar har du till 18 Wheels of Steel? Jag har ingen mod alls. De screenshots jag postade var från 18 Wheels of Steel: Pedal to the Metal. Därför ser det lite annorlunda ut Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Illousion Skrivet 2 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2008 Jag har ingen mod alls. De screenshots jag postade var från 18 Wheels of Steel: Pedal to the Metal. Därför ser det lite annorlunda ut Så dom du postade i screenshotstråden om resan till Las Vegas (eller om det var ifrån Las Vegas) var ifrån Pedal to the medal? Grafiken såg ju bra ut, så jag trodde att det var ifrån ALH eller Haulin' Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 2 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2008 Så dom du postade i screenshotstråden om resan till Las Vegas (eller om det var ifrån Las Vegas) var ifrån Pedal to the medal? Grafiken såg ju bra ut, så jag trodde att det var ifrån ALH eller Haulin' Alla 18 wheels of steel kör med samma grafikmotor och inställningar. Det är ingen skillnad mellan dom förutom texturerna och polycounten! Det är det som är synd med denna spel serie Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stammper Skrivet 2 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2008 Så dom du postade i screenshotstråden om resan till Las Vegas (eller om det var ifrån Las Vegas) var ifrån Pedal to the medal? Grafiken såg ju bra ut, så jag trodde att det var ifrån ALH eller Haulin' Japp, alla screenshots i "Resan till Las Vegas" var från Pedal to the Metal. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 2 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2008 Gjorde två resor nyss. San Fransisco - Los Angeles - San Fransisco. Bilder finns här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Illousion Skrivet 2 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2008 Nice, du har fastnat för Convoy ser jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 2 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2008 Hur jäkla kul kan ett spel om lastbilar vara egentligen? :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 2 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2008 Nice, du har fastnat för Convoy ser jag Verkligen. Spelade 'seriöst' första gången idag, men det kommer att bli mer spelande med det, absolut! Mycket skönare styrning och känsla i det enligt mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 2 februari, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2008 Hur jäkla kul kan ett spel om lastbilar vara egentligen? :/ über kul du förstår inte känslan man får när man glider fram på vägarna med sin lastbil. Går inte förklara hur det känns. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 2 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2008 Hur jäkla kul kan ett spel om lastbilar vara egentligen? :/ Den framtida arbetsklassen vet du :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 2 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2008 Hur jäkla kul kan ett spel om lastbilar vara egentligen? :/ Det var inte kul. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 2 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2008 Hur jäkla kul kan ett spel om lastbilar vara egentligen? :/ Du har ju inte spelat det (?) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 2 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2008 Jag tyckte spelet var segt som fan, körde Amercian Long Haul. Kan dock bero på att det hackade på lägsta inställningar, men jag försökte ge det en chans ändå men nej, inte min typ av spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 2 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2008 (redigerad) Ska "köpa" något 18 WOS, vilket är roligast, ALH? Redigerad 2 februari, 2008 av kattälskaren Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts