GTA3 freak Skrivet 25 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2003 Var finns alla savegames filerna till GTA3? Och Var finns alla bilar som man kan öppna i Zmodeler? Och var finns texturerna till bilarna och till vapnerna längst upp til höger som visar vilket vapen man har? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Warmedal Skrivet 26 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2003 1. i mina dkument --> GTA3 user files 2. öppna img tool och öppna gta3.img och exportera dff filerna däifrån, sen är det bara att öppna det i zmodeller Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 26 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2003 varför ska man modda för?? spelet blir bara segare... :'( :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 26 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2003 det behöver den inte bli Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 26 februari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2003 1. i mina dkument --> GTA3 user files 2. öppna img tool och öppna gta3.img och exportera dff filerna däifrån, sen är det bara att öppna det i zmodeller Ok tack! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 26 februari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2003 Jag hittar inte gta3.img i vilken mapp ligger den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 26 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2003 i gta3 mappen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 27 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2003 Jag hittar inte gta3.img i vilken mapp ligger den? Rockstar Games\GTAIII\models Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 27 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2003 2. öppna img tool och öppna gta3.img och exportera dff filerna däifrån, sen är det bara att öppna det i zmodeller Åhh, tack! De har jag aldrig tänkt på! *censur för det är ett ord GTA3_PLAYER inte gillar* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 27 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2003 va, vad? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 27 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2003 va, vad? "+25 respekt till Senitel" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 27 februari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2003 Rockstar Games\GTAIII\models Tack. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 27 februari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2003 Det går ju inte att öppna en dff fil med Zmodeler. Det måste ju vara z3D. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 27 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2003 om man har med dff plugin så ska de gå... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 27 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2003 Det går ju inte att öppna en dff fil med Zmodeler. Det måste ju vara z3D. Jo, tryck på "Import"! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 27 februari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2003 Jo, tryck på "Import"! Ja! Gött! Tack! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 27 februari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2003 Jag har lyckats att radera colt_all bilden. Kan något lägga ut den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts