Eudoros Skrivet 27 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2008 Vardagen börjar bli lite tråkig... Kan inte denna komet vara den första vågen av förstörelse och krig skickad utav Arachniderna från Klendathu? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 27 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2008 (redigerad) 400.000km(?) - Månen 500.000km - TU24 BORDE MAN INTE KUNNA SE DEN DÅ? ;o Var den inte lika stor som typ sears tower, vilket inte är mycket Redigerad 27 januari, 2008 av FerkurZ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xazzi Skrivet 27 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2008 400.000km(?) - Månen 500.000km - TU24 BORDE MAN INTE KUNNA SE DEN DÅ? ;o Månen är ju grymt mycket större : P Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 28 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2008 btw nån som vet va låten heter i första filmen? http://www.youtube.com/watch?v=1_Y6L9-VmK8 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 28 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2008 Snart kommer det en ny Waco sekt som begår kolektivt självmord och förpestar våra svenska tidningar i dagar. Sanna mina ord. Nej, då är det väl dags för mig att kila ut i skogen och bygga en ny fin liten bunker för mig och min familj då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 28 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2008 Ungefärlig tid den kommer passera? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 28 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2008 We're either in for the biggest event the Earth has seen since the dawn of time, and WE'RE APART of it. Or nothing will happen. But one thing is for sure, there isn't diddly-squat we can do about it, so why not sit back, and enjoy the fireworks. I'd sign that. btw nån som vet va låten heter i första filmen? <a href="http://www.youtube.com/watch?v=1_Y6L9-VmK8" target="_blank">http://www.youtube.com/watch?v=1_Y6L9-VmK8</a> ’Fragile’ av Sting Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 28 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2008 I'd sign that. Nu börjar jag känna mig lite illa till mods. Tänk om den träffar oss. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 28 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2008 (redigerad) Nu börjar jag känna mig lite illa till mods. Tänk om den träffar oss. Chansen är 0.00% enligt tu24.org. Det är ju inte det som är det 'farliga' så att säga. Redigerad 28 januari, 2008 av P-C Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 28 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2008 "That's not a comet... It's a space station!" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 28 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2008 Chansen är 0.00% enligt tu24.org. Det är ju inte det som är det 'farliga' så att säga. Vad är det farliga då? Den frätande syran som den lämnar eftersig som kommer regna ner på vår planet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 28 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2008 Vad är det farliga då? Den frätande syran som den lämnar eftersig som kommer regna ner på vår planet? Har du ens läst tråden eller kollat på youtubefilmen eller besökt hemsidan? Verkar inte så. Jeez. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 28 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2008 Har du ens läst tråden eller kollat på youtubefilmen eller besökt hemsidan? Verkar inte så. Jeez. Du behöver inte vara taskig. Jag försöker bara överleva här! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 28 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2008 Du behöver inte vara taskig. Jag försöker bara överleva här! Vad ska du göra ifall den krockar med jorden? Gräva ner dig eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 28 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2008 http://www.aftonbladet.se/nyheter/rymden/article1721323.ab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 28 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2008 Så kl 19.00 kommer den passera? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 28 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2008 Vad ska du göra ifall den krockar med jorden? Gräva ner dig eller? Hahaha! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 28 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2008 Vad ska du göra ifall den krockar med jorden? Gräva ner dig eller? Jag skulle nog evakuera till Mars, med min lilla rymdfärja jag har jobbat på i slöjden. Du är välkommen med på färden om du tar med dig jordnötsringar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 28 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2008 Hoppas att det händer något! Vi behöver en dos verklighet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 28 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2008 *Ringer till Bruce Willis* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts