Tux Skrivet 26 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2008 Hoppas det händer något . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Quattro Skrivet 26 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2008 Skulle vara kul att se det, men chansen är väl ganska minimal antar jag. Däremot kan vi få se en annan meteorit om en sisådär 7747 dagar, när Apophis paserar jorden den 13 april 2029. Sju år senare finns det risk för kollision, även om risken bara är 1:45 000... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 26 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2008 (redigerad) Jag säger bara 4 ord! Don´t worrie, Be Happie Människan och jorden har överlevt så mycket så jag oroar mig inte ett dugg... Bara ytterligare en fjantig sak som att år 2012 kommer det en meteorit lika stor som jorden att träffa jorden och hela världen går under (Några galna forskare säger detta iallafall) Det är inte forskare som sagt det. Nån nisse trodde att han hade hittat ett gömt meddelande i bibeln som förutsade ett meteoritnedslag 2012. När NASA knappt kan fastställa om och när en meteorit kan träffa jorden, varför skulle den nissen som skrev bibeln kunna det? Men jag hoppas att det händer nånting intressant, och att hela världen håller andan. Allt som hörs är jag som skrattar. Älskar sånt! Redigerad 26 januari, 2008 av Merkky Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 26 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2008 Det är inte forskare som sagt det. Nån nisse trodde att han hade hittat ett gömt meddelande i bibeln som förutsade ett meteoritnedslag 2012. När NASA knappt kan fastställa om och när en meteorit kan träffa jorden, varför skulle den nissen som skrev bibeln kunna det? Det är ju Guds ord. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 26 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2008 Det är ju Guds ord. Och det köper jag ju verkligen.. Finns ju ett antal religioner på våran planet, alla började vid olika tillfällen och alla säger att deras gud och bibel är den rätta.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 26 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2008 Och det köper jag ju verkligen.. Finns ju ett antal religioner på våran planet, alla började vid olika tillfällen och alla säger att deras gud och bibel är den rätta.. Jaja, tror du att du är den första som kommer på det där? Nej, ta det någon annanstans. Den här tråden är inte till för bibliska domedagsprofetior. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 26 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2008 Jaja, tror du att du är den första som kommer på det där? Nej, ta det någon annanstans. Den här tråden är inte till för bibliska domedagsprofetior. Puss. Men jag hoppas verkligen att den gör någon skada, av nån anledning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 26 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2008 (redigerad) Jag säger bara 4 ord! Don´t worrie, Be Happie Människan och jorden har överlevt så mycket så jag oroar mig inte ett dugg... Bara ytterligare en fjantig sak som att år 2012 kommer det en meteorit lika stor som jorden att träffa jorden och hela världen går under (Några galna forskare säger detta iallafall) Jehovas har också sagt att jorden kommer gå under många gånger, men alla dem datumet dem sagt har passerat och dem är fortfarande en bunt assholes Men som snubben i videon sa, om det nu skulle hända så finns det inte så mycket vi kan göra åt saken, och om religion är sann så får vi väll mötas upp i himlen eller helvetet beroende på hur du lever Edit: tänkte lite nu, om himlen och helvetet existerar på jorden så försvinner ju dem också. så religösa grupper som spår armageddon är fult, that's all Redigerad 26 januari, 2008 av emo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 26 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2008 Hoppas det händer något . Varför?? det knan ju drabba alla. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 27 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2008 Varför?? det knan ju drabba alla. Det skulle vara coolt men bara den inte landar här så... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 27 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2008 Aa, jag hoppas den "laddar av" eventuellt träffar Tokyo ;D FATTA VA FOLK SOM SKULLE DÖ ....... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 27 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2008 Aa, jag hoppas den "laddar av" eventuellt träffar Tokyo ;D FATTA VA FOLK SOM SKULLE DÖ ....... Tänk vilka löpsedlar det skulle bli dagen efter! Kometen TU24 fullständigt krossade hela Tokyo - Över 8 miljoner människor döda Det hade varit punkrock! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 27 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2008 Jävlar va ja skulle gotta mig åt det, fy fan va bra det skulle kännas ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 27 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2008 (redigerad) Jävlar va ja skulle gotta mig åt det, fy fan va bra det skulle kännas ! öhm, 8 miljoner människor kommer dö och det är helt stört mycket (vet inte hur många här som lärt sig räkna så långt iofs.) Kometen skulle lika gärna kunna landa i din hemstad när du är iväg nånstans så dör varenda människa du känner och det kommer du få leva med resten av livet. Jag försöker bara vinkla det annorlunda Redigerad 27 januari, 2008 av Foo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 27 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2008 (redigerad) .....Tyckte man hörde sarkasmen skrika vid mina två senaste inlägg, guess not =) Redigerad 27 januari, 2008 av FerkurZ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 27 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2008 .....Tyckte man hörde sarkasmen skrika vid mina två senaste inlägg, guess not =) Med dagens alla dumhuvuden så kan man aldrig vara säker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 27 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2008 I övermorgon smäller det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 27 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2008 I övermorgon smäller det! wieee *längtar* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 27 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2008 Men vid vilken tid är frågan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 27 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2008 400.000km(?) - Månen 500.000km - TU24 BORDE MAN INTE KUNNA SE DEN DÅ? ;o Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts