Adriian Skrivet 25 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2008 KOPIERAT FRÅN PLAYSTATION-3.SE'S FORUM Den 29 Januari kommer en komet som heter TU24 att passera jorden. Forskare har inte känt till den så länge. Endast 3 månader. Den kommer passera med ett avstånd kring 500.000km. Låter inte så farligt nära, men tänk på att månen ligger endast 400.000km ifrån jorden. Så kometen är riktigt nära när man talar i avstånd ute i rymden. Men även om risken är väldigt liten att den träffa oss, så talas det om att den kan innehålla negativ energi som kan avladdas på jorden osv. Well, jag tyckte detta förtjänade en tråd eftersom varken Nasa eller tidningar har skrivet så mycket om det hela och jag ville dela med mig till er. Verkar som det är djungeltelegrafen som gäller främst. Men visst är det konstigt att detta inte står skrivet i någon tidning va? Hemsida med info http://www.tu24.org/ En film med lite info http://www.youtube.com/watch?v=1_Y6L9-VmK8 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 25 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2008 (redigerad) It's the eeend of the wooooorld as we know it! http://www.youtube.com/watch?v=K6Fz502xtyI...feature=related Redigerad 25 januari, 2008 av P-C Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 25 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2008 (redigerad) It's the eeend of the wooooorld as we know it! <a href="http://www.youtube.com/watch?v=K6Fz502xtyI...feature=related" target="_blank">http://www.youtube.com/watch?v=K6Fz502xtyI...feature=related</a> Gillar hur han påpekar att inget kommer hända, men om det skulle hända så kan vi endå inte göra något åt saken Redigerad 25 januari, 2008 av emo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 25 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2008 (redigerad) Gillar hur han påpekar att inget kommer hända, men om det skulle hända så kan vi endå inte göra något åt saken Det är ju sant! Redigerad 25 januari, 2008 av P-C Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 25 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2008 Det är ju sant! Det är därför jag gillar det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 25 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2008 Lol. Gillar citatet eller vad det är menat som på deras hemsida. Känns som en slogan från en kommande film, haha. Ärligt alltså. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 25 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2008 Men även om risken är väldigt liten att den träffa oss, så talas det om att den an innehålla negativ energi som kan avladdas på jorden osv. Förklara Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 25 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2008 Förklara Det är ett påstående baserat på teorin om det elektriska universumet. Kolla youtubevideosarna som postats i tråden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 25 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2008 Jaha, blir till att dra ur datorn då! No worries! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 25 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2008 Vore ju häftigt om den träffar månen, får hålla tummarna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 25 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2008 Vore ju häftigt om den träffar månen, får hålla tummarna. Skulle vara rätt åt alla dramatiska kärlekspar som tycker om att sitta under månljuset och smoocha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 25 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2008 Skulle vara rätt åt alla dramatiska kärlekspar som tycker om att sitta under månljuset och smoocha Ofta det är stjärnklart när det är sånt' cpväder som idag... köp moon-on-a-DVD istället. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 25 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2008 (redigerad) Vadan detta!? Ring Bruce Willis och hyr en borrmaskin! Redigerad 25 januari, 2008 av Eudoros Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 25 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2008 Vilken tid kommer detta inträffa? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 25 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2008 (redigerad) Jag säger bara 4 ord! Don´t worrie, Be Happie Människan och jorden har överlevt så mycket så jag oroar mig inte ett dugg... Bara ytterligare en fjantig sak som att år 2012 kommer det en meteorit lika stor som jorden att träffa jorden och hela världen går under (Några galna forskare säger detta iallafall) Redigerad 25 januari, 2008 av Joe Dirt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 25 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2008 Tror mest på att det inte kommer hända ett skit. Sånt här bara överhypas så fort någon stenklump råkar vara i närheten av Jorden och risken att bli träffad är minimal. Men man kan ju alltid hoppas på att den träffar jorden, i någon större stad bara för att. Eller det blir lite roliga effekter av den negativa energi som den kommer med, som att slå ut hela elnätet på jorden skulle vara något. Varför inte båda sakerna samtidigt? Allt för att ge lite mer sport och liv i vardagen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 25 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2008 Det som chockar mig mest är att Aftonbladet inte skrivit om det än, kanske är sant då. Riktigt häftigt faktiskt, vore cool om man kunde se detta.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 26 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2008 Gissa vem som kommer sitta med popcorn och cola, bänkad ute på första bästa kulle och sitta och titta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 26 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2008 Skulle vara rätt åt alla dramatiska kärlekspar som tycker om att sitta under månljuset och smoocha Dissa inte månljuset! Jag beskådade det länge igårkväll. Förövrigt hoppas jag att stenklumpen träffar Skåne. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 26 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2008 Dissa inte månljuset! Jag beskådade det länge igårkväll. Förövrigt hoppas jag att stenklumpen träffar Skåne. Danmark menar du väl ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts