Spiderz Skrivet 25 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2008 Jag håller på med en stuntvideo men jag vet inte vad jag ska ha för musik till det, tipsa mig om band som man kan ha OBS inte musik som vart med i tusen vids redan, visste inte heller om jag skulle posta denna topic på musik forum eller stunt men eftersom det har med stunting att göra så blev det här. Snälla posta lite tips! Spid. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 25 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2008 Ta något random i din musiklista, brukar jag göra. Funkar fint Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spiderz Skrivet 25 januari, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2008 Ta något random i din musiklista, brukar jag göra. Funkar fint Funkade bra, hittade en bra låt! Band=Loser sång=Faithless. Tackzorz GOF Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 25 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2008 Vänta nu... Hur fan vet alla att jag kallas Gof? Jag har alltid trott att det varit inom ganska slutna kretsar... :U Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spiderz Skrivet 25 januari, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2008 Vänta nu... Hur fan vet alla att jag kallas Gof? Jag har alltid trott att det varit inom ganska slutna kretsar... :U jag kanske spionerar,nah skoja men jag har hört folk kalla dig Gof, det är jag från TGTAP om du undrar, Bring The swes up som vi sa haha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts