Eudoros Skrivet 25 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2008 (redigerad) Jag kör lagligt XP. Redigerad 25 januari, 2008 av Eudoros Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 25 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2008 Windows XP Home Edition Ja, helt lagligt OEM, tycker inte att det är värt att köpa retail Ja, omodifierat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
n00dles Skrivet 26 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2008 1. Windows XP. 2. Nej. 3. Vet inte. 4. Nej, jag har gjort det själv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 26 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2008 Har en dator med lagligt XP men på denna finns även en partition med olagligt Vista. Och på en laptop i huset så är det ett lagligt Vista. Så jag kan tyvärr inte rösta på någon av frågorna. Jag ser gärna att ni kopierar MS Windows och Mac OS om ni vill det. Inte direkt så att storföretag behöver ännu högre inkomst per år än vad de redan har... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 26 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2008 Null Vote:ade den här då det inte finns några alternativ som passar in för min situation. För att svara på första frågan kör jag Både Windows XP Professional, Linux och Mac OSX. Som svar på den andra frågan, om jag kör lagliga OS så kan jag säga att Ett av mina två XP är piratkopierade, det andra fick jag gratis genom MSDNAA. Mitt Mac OS är ett piratkopierat Leopard (Fattig student har inte råd med OS ). Linux blir svårt att piratkopiera. Mina 2 XP är båda retail, har aldrig handlat OEM dator. Mac OS går inte att få OEM så jag vet inte hur det är tänkt där. Linux är debian etch och är retail. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 26 januari, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2008 Null Vote:ade den här då det inte finns några alternativ som passar in för min situation. För att svara på första frågan kör jag Både Windows XP Professional, Linux och Mac OSX. Som svar på den andra frågan, om jag kör lagliga OS så kan jag säga att Ett av mina två XP är piratkopierade, det andra fick jag gratis genom MSDNAA. Mitt Mac OS är ett piratkopierat Leopard (Fattig student har inte råd med OS ). Linux blir svårt att piratkopiera. Mina 2 XP är båda retail, har aldrig handlat OEM dator. Mac OS går inte att få OEM så jag vet inte hur det är tänkt där. Linux är debian etch och är retail. Jo, I den situationen så förstår jag ditt problem.. Men då skulle du ha svarat för den dator du använder MEST. Men igentligen varför så många OS? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 26 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2008 Mac OS X Leopard och den är 100% laglig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 26 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2008 Jag berättar inte. Cyprez kanske REPORTAR mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 26 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2008 Jag har Windows XP Home Edition. Min Windows CD är olaglig men min serial är 100% äkta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 26 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2008 Olagligt införskaffat. Laglig Key. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 28 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2008 Aldrig haft lagligt, varken 95, ME, XP eller Vista Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 28 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2008 Win XP. laglig som fan, äkta skiva som fan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 28 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2008 1. Vista 2. På sätt och vis! Jag har ingen CD-Key utan mer bara stängt av count downen! 3. Retail 4. Äkta. FTW! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 28 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2008 Kan man formatera sin dator med hjälp av en Windows XP Retail Skiva?, jag har nämligen en OEM och det funkar inte att formatera med den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kalle.b Skrivet 29 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2008 Windows XP Ej lagligt Retail Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Yukoai Skrivet 30 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2008 Windows XP Home Edition Ja OEM Dock så använder jag inte den, kör Professional Corporate istället. Illegalt förståss. Skönt att slippa aktivera vid varje installation och ändå kunna tanka uppdateringar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts