Alle090 Skrivet 25 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2008 (redigerad) Hejsan, runt om mig har det varit (på siståne) mycket frågor om vilket OS man har. Så jag gör en poll.. 1. Vilket OS har ni? 2. Är erat windows/Mac OS lagligt? 3. Vilket typ av Windows OS har ni? OEM eller Retail? 4. Är erat Windows Äkta? <- Fick inte plats.. Skriv gärna till.. Jag votade: 1. Windows XP 2. Ja 3. OEM 4. Mitt Windows är modiferat av Fijutsu Simens OBS: Jag stödjer inte nån typ av pirat snack här! Redigerad 25 januari, 2008 av Alle090 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 25 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2008 XP. Nej. Vet inte. Samma som 2:a frågan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_EmiL_ Skrivet 25 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2008 XP Nej Vet inte. Vet inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 25 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2008 XP Mm Vet inte. Vadå äkta? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 25 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2008 1. Mac OS Tiger 2. Ja 3. Det var installerat när jag köpte datorn .. öhh.. 4. Ja, så äkta som det blir. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 25 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2008 Självklart är mitt OS lagligt, dock är sättet jag införskaffade det på olagligt oO Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Quattro Skrivet 25 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2008 (redigerad) Windows XP Ja Vet inte... Vad sjutton är det? Och ja, det är äkta. Tror jag åtminstone. Redigerad 25 januari, 2008 av Quattro Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 25 januari, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2008 (redigerad) XP Mm Vet inte. Vadå äkta? Är ditt operativ system modifierat? Alltså vissa företag ger en bara en recovery skiva, INTE orginalet. Och så är operatic system modiferat så att det fattas vissa program eller det finns några tillagda program. Oftas så om man köper en dator från en dator tillverkare så brukar dom ge en OEM licencerade modiferade windows operativ system... Men köper du i affären så får du ett 100% äkta windows Redigerad 25 januari, 2008 av Alle090 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 25 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2008 (redigerad) *ser nu att det står OEM på lilla klisterlappen* Så ja, OEM...antar jag. Din förklaring på 'äkta' sög, gör om - gör rätt. Men det är nog äkta. Redigerad 25 januari, 2008 av Qouad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 25 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2008 XP. Ja. 0EM. Äkta :} Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stammper Skrivet 25 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2008 (redigerad) . Redigerad 11 april, 2008 av Stammper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 25 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2008 Windows xp ja OEM (tror jag) Äkta, så självklart Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 25 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2008 XP Ja Retail Ja Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 25 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2008 Har Fönster XP. Har ingen aning om det är lagligt eller inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 25 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2008 Nej, Pyttemjuk kan suga min vita kuk Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Juster Skrivet 25 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2008 Jag har en äkta Serie-nyckel men jag har inte direkt köpt XP.. :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
yoda Skrivet 25 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2008 XP olagligt. XP slim ripped. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 25 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2008 Vista Ja Vet inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sir.Per Skrivet 25 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2008 1. Ubuntu Gutsy gibbon (GNU/Linux) 2. japp 3. umm, inget av det 4. ubuntu, äkta vara! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 25 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2008 Jag har ett lagligt windows XP. Jag vet inte om det är OEM eller Retail. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts