RavenE Skrivet 24 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2008 Enligt ett pressmeddelande idag gav Rockstar oss ett nytt release-datum. Den 29 April släpps GTA IV värden över. Nu återstår att se om det blir en fjärde trailer, det får tiden utvisa. "We are so excited to be releasing Grand Theft Auto IV," said Sam Houser, Founder and Executive Producer of Rockstar Games. "We've pushed ourselves very hard to make something incredible and hope the game sets a new benchmark for interactive entertainment." Källa: http://www.gtanytt.se/default.asp?page=com&id=159 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
burken12 Skrivet 24 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2008 Enligt ett pressmeddelande idag gav Rockstar oss ett nytt release-datum. Den 29 April släpps GTA IV värden över. Nu återstår att se om det blir en fjärde trailer, det får tiden utvisa. "We are so excited to be releasing Grand Theft Auto IV," said Sam Houser, Founder and Executive Producer of Rockstar Games. "We've pushed ourselves very hard to make something incredible and hope the game sets a new benchmark for interactive entertainment." Källa: <a href="http://www.gtanytt.se/default.asp?page=com&id=159" target="_blank">http://www.gtanytt.se/default.asp?page=com&id=159</a> yes yes äntligen ett datum Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 24 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2008 Här har vi nedräkning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 24 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2008 Jag är sjukt peppad inför releasen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 24 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2008 Längtar nu ihjäl mig! 3 månader är på tok för länge för en IV kåt 17 åring som har tråkigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Yukoai Skrivet 24 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2008 Äntligen fick man reda på det. Dock tycker jag att det är lite för länge, hoppades på mars. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 24 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2008 Aaaah, jag som verkligen hoppades att den skulle komma i början på Mars. Men skönt att ha ett datum iallafall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Quattro Skrivet 24 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2008 Alltdi kul med ett relasedatum, äntligen. Men jag hade liksom hoppats på slutet av februari/början av mars... Men vi ska väl inte klaga. Får också hoppas på att PS3 hinner bli ytterligare lite billigare på tre månader Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 24 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2008 Gött äntligen hoppas nu att det inte kommer någon ny info på ett tag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Shady_4_life Skrivet 28 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2008 (redigerad) AHAHAH, ignorera vad jag sa för er som läste !! hade inte sett denna tråden innan så trodde det va den gammla Redigerad 28 januari, 2008 av Shady_4_life Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
No name Skrivet 2 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2008 Bara 7459780 sekunder kvar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
burken12 Skrivet 2 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2008 Bara 7459780 sekunder kvar. hahaha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts