Misterwhoopee Skrivet 24 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2008 Med jämna mellanrum nuförtiden drabbas forumet av spamanvändare som postar provoaktivt skit och konstiga bilder i massor och allt hamnar sedan i papperskorgen. Istället för att slänga allt där kan man inte radera det helt och hållet istället? Dessa personer som uppenbarligen lider av Doktor Glas-syndromet ("Är jag hatad är jag någon" förtjänar inte enns att ha sina poster i GTASajtens papperskorg. Bara provocerande att de finns kvar. Föreslår därför att allt som postats av "Torvalla", "JeanClaudeVanDamme", "päronet", "MrBrazilia" och allt vad dem heter tas bort permanent. Hultan får ju dessutom ständig huvudbry av att databasen bara blir större och större, så det skulle ju bli en lindring (om än en liten) där också om detta togs bort. Hoppas någon mod/admin känner sig manad? Vad tycks? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 24 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2008 Nej, det ska inte radderas. Det har även det ett värde. Är ofta inne där när jag har tråkigt, läser och skrattar åt alla tokiga topicar. Vilken fantasi folk har, hur kommer man på allt? Det tillhör ju Gtasajtens mörka sektion, får absolut inte raderas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 24 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2008 Du har en poäng, men det viktigaste tycker jag isf är att skittrådar slängs i papperskorgen, istället för att man låter dem ligga i det forum de låg i när de skapades. Annat var det på Funnylins tid, då fanns det inte en enda låst tråd som låg kvar i huvudforumen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 24 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2008 Måste säga att jag håller med TS. Tycker inte de har något underhållningsvärde precis. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 24 januari, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2008 Jag menar naturligtvis inte att allt i papperskorgen ska tas bort. Men mycket som ligger på dem senaste sidorna är liksom ingenting. Bara en massa blaj som dem skyndat sig att skriva eftersom dem vet att dem kommer bli bannade, har 0 bevaringsvärde tycker jag. Några exempel: http://www.gtasajten.com/forum/index.php?showtopic=43745 http://www.gtasajten.com/forum/index.php?showtopic=43673 http://www.gtasajten.com/forum/index.php?showtopic=43431 http://www.gtasajten.com/forum/index.php?showtopic=43421 Enda är väl om KalleR dragit till med någon rolig "äglåsning" som typ här: KalleR äger. Fast tror ändå inte någon vill/orkar ta bort det, så du kan nog känna dig lugn Vice... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 24 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2008 Typ, trådar som var roliga kan få stanna kvar, låsta. Allt annat skit kan tas bort Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Quattro Skrivet 24 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2008 Håller faktiskt med Vice, de bör vara kvar. Även jag kan få mig ett gott skratt ibland när man har tråkigt och tittar in där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 25 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2008 Alla låsta trådar ska till papperskorgen. Det är inte menat att folk ska hänga där regelbundet, och klickar man sig in så får man skylla sig själv. Alla låsta trådar har dessutom ett visst värde, även om det är skittrådar som ingen bryr sig om. Dessa personer har ett IP, vi ser detta IP på deras posts. Om deras posts enbart består av dessa skittrådar och vi således raderar dom så raderas också deras inlägg,och således deras IP. Skulle dom få för sig att skapa fler användare kan vi inte kolla upp om det stämmer in på IP't i skittrådarna. Så nej, dom kommer inte försvinna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 25 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2008 Blacklist ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts