Stora_tomtefar Skrivet 23 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2008 Ja, jag tänkte byta email fullständigt. Är så himla trött på stora_tomtefar@hotmail.com och tänkte köra på mitt eget namn hos Gmail: sigge.fabiansson@gmail.com. Saken är bara den att jag på min nuvarande hotmail har över 1400 meddelanden som jag vill behålla av nostalgiska anledningar. Alltså vill jag på något sätt försöka föra över mina gamla mail från hotmail, till gmail. Helst utan att vidarebefodra? Går detta? Alternativt, kan jag byta adress på hotmail så att mitt stora_tomtefar@hotmail.com blir sigge.fabiansson@hotmail.com? Tack tack! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 23 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2008 Ja, jag tänkte byta email fullständigt. Är så himla trött på stora_tomtefar@hotmail.com och tänkte köra på mitt eget namn hos Gmail: sigge.fabiansson@gmail.com. Saken är bara den att jag på min nuvarande hotmail har över 1400 meddelanden som jag vill behålla av nostalgiska anledningar. Alltså vill jag på något sätt försöka föra över mina gamla mail från hotmail, till gmail. Helst utan att vidarebefodra? Går detta? Alternativt, kan jag byta adress på hotmail så att mitt stora_tomtefar@hotmail.com blir sigge.fabiansson@hotmail.com? Tack tack! jag tror att vi i förra tråden kom fram till att detta tyvär inte går Om du inte vill skicka dom en och en Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 23 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2008 Prova lägga till hotmailen som ett POP3-konto i Hotmail. Jag är osäker om även gamla mail kommer med då, men du kan ju prova. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 23 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2008 (redigerad) Vore det inte enklare att spara ner varenda mail, eller måste de ligga i inboxen ? Det är iofs inte heller nån trevlig resa.. Redigerad 23 januari, 2008 av FerkurZ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts