Lajnux Skrivet 23 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2008 Han var verkligen älskad av mig för sin insats i Lords of Dogtown. Rest in peace. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 23 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2008 Han var verkligen älskad av mig för sin insats i Lords of Dogtown. Rest in peace. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 23 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2008 Tio kronor på att 'Brokeback Mountain' kommer att sändas på TV inom en väldigt snar framtid. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 23 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2008 Tio kronor på att 'Brokeback Mountain' kommer att sändas på TV inom en väldigt snar framtid. Jag höjer med tio. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 23 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2008 Du brukar inte se på filmer så ofta va? Jepp, ser ganska mycket film faktiskt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 24 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2008 Fy fan, tråkigt! Tråkigt också för Nolan och hans Batman-filmer framöver (då menar jag filmer efter The Dark Knight). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 24 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2008 Kan man bry sig mindre? Jag vet att DU inte kan det. Jag kunde nog bry mig lite mindre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 27 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2008 Vill även påpeka att detta kommer nog bli den första rip tråden där ingen säger "vem?". (hoppas jag iallafall) vem? inte hört talas om förrän nu, men alltid tråkigt när unge människor dör. R.I.O Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 27 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2008 vem? inte hört talas om förrän nu, men alltid tråkigt när unge människor dör. R.I.O De Janeiro? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 27 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2008 De Janeiro? R.I.P, din lilla petis Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts