MiRRe Skrivet 22 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2008 Zappade lite på tv:n och hamnade på BBC där det var chocking news, Skådespelaren Heath Ledger hittades död i sin lägenhet. Han har spelat i b.la: * 1999 - 10 orsaker att hata dig - Patrick "Pat" Verona * 1999 - Two Hands - Jimmy * 2000 - Patrioten * 2001 - En riddares historia * 2001 - Monster's Ball * 2002 - The Four Feathers * 2003 - The Sin Eater * 2003 - Ned Kelly * 2005 - Lords of Dogtown * 2005 - Bröderna Grimm- Jake Grimm * 2005 - Brokeback Mountain - Ennis Del Mar * 2005 - Casanova - Casanova * 2006 - Candy - Dan Aftonbladet Tycker själv att han var en väldigt bra skådespelare, bara 28 år... tragiskt.. Well, Rest In Peace! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 22 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2008 Heath Ledger har dött... Jag såg det. <a href="http://edition.cnn.com/2008/SHOWBIZ/Movies/01/22/heath.ledger.dead/index.html" target="_blank">http://edition.cnn.com/2008/SHOWBIZ/Movies...dead/index.html</a> Blä, han var så ung. Vad händer med 'The Dark Knight', liksom? VA FAN! Och jag som såg på Patrioten och tyckte han var duktig för bara ett par veckor sedan. Och En Riddares Historia! Mest av allt borde ni se Lords Of Dogtown! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 22 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2008 (redigerad) Rest in peace till en bra skådespelare och en fader. Vill även påpeka att detta kommer nog bli den första rip tråden där ingen säger "vem?". (hoppas jag iallafall) AngryAxel@ The Dark Knight är redan klar men han kommer missa premiären (Filmen redigeras och klipps för tillfället). Redigerad 22 januari, 2008 av Tux Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Skotten_31 Skrivet 22 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2008 Hmm.. har inte sett några av hennes filmer och jag ska nog inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 22 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2008 Hade ingen aning om vem det var, men... R.I.P. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 22 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2008 Men när ska vi sluta med dessa onödiga RIP trådar? Död åt RIP trådar. Fattarni? HÖHÖ. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 22 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2008 NEJ FY FAN! HEATH LEDGER! Seriöst, denna charmiga och härliga kille. Filmer som "10 orsaker att hata dig", "Brokeback Mountain" etc är underbara. Fy fan, detta suger ju. Dessutom är det min syster favoritskådis. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 22 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2008 Hmm.. har inte sett några av hennes filmer och jag ska nog inte. hennes? Hade ingen aning om vem det var, men... R.I.P. Du brukar inte se på filmer så ofta va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 22 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2008 Du brukar inte se på filmer så ofta va? Tror jag nog han gör. Fast Heath Ledger borde inte gå obemärkt förbi. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 22 januari, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2008 NEJ FY FAN! HEATH LEDGER! Seriöst, denna charmiga och härliga kille. Filmer som "10 orsaker att hata dig", "Brokeback Mountain" etc är underbara. Håller med dig! När jag såg det på tv:n så var det liksom bara... VA?! nej det kan inte vara sant... Men fan, det är sant Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 22 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2008 Vem? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 22 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2008 Vem? Förklarade för dig på MSN för tjugo minuter sedan vem han var så du vet vem det är, BUUUUUH! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 22 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2008 Ni som inte vet vem han är har missat något, bland annat två bra filmer. http://blogg.passagen.se/resources/bloggywood/brokeback_mountain.jpg Brokeback Mountain 10 Orsaker att hata dig RIP HEATH LEDGER. (.....igen ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 23 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2008 Kan man bry sig mindre? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 23 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2008 (redigerad) Wait, who? Förresten, knarkar man ihjäl sig så förtjänar man inte att sörjas direkt. Redigerad 23 januari, 2008 av P-C Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 23 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2008 Kass skådis. Överraskande nyhet dock, trodde inte direkt att han skulle trilla av pinn nu när han är på "toppen" av sin karriär i rollen som Jokern enligt många (vilket kan diskuteras). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 23 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2008 Jag har aldrig sett honom, än mindre hört talas om honom förr. Borde jag skämmas? Hur som helst, det är ju alltid tråkigt när någon dör. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 23 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2008 Aldrig hört tala som honom. Kanske hört namnet någon gång här i kring, men annars, nej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 23 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2008 Vem? Kan man bry sig mindre? Jag har aldrig sett honom, än mindre hört talas om honom förr. Borde jag skämmas? Hur som helst, det är ju alltid tråkigt när någon dör. Aldrig hört tala som honom. Kanske hört namnet någon gång här i kring, men annars, nej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 23 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2008 Jaha det va ju tråkigt.. Men vad kan man förvänta sig när det gäller Hollywood.. antingen knark eller självmord.. annars är man inget värd. Han var(/är) bra i En riddares historia i vilket fall som helst. En av ett fåtal favoritfilmer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts