P-C Skrivet 23 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2008 Okej, mer utökad lista. Penguin's Coffeeshop vid Skanstull är världens mysigaste ställe. Inga fler kommentarer. McDonalds vid Skanstull är ett ställe man äter på när man är berusad. Sjöpärlan vid Sickla Strand är ett ställe som serverar god mat. Crave vid Hornstull är ett väldigt hippt fast-foodställe som gör väldigt god wok. Gamla Uret vid Hornstull är en gammal källarpizzeria där det alltid hänger samma människor varje fredag. Har ätit där nästan varje fredag klockan sex i typ 10 år snart. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 23 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2008 Käkar mestadels hemma, annars blir det bara någon restaurang. Köper jag hem pizza gör jag det ifrån närmaste pizzerian (Cici), inte för att de är godast utan för att de gör de största pizzorna som räcker till två mål. Ja, lite snål är jag nog. Åhå, så du bor nära Cici? Hmm... Hmm... Men ja, Cici's kebabrullar är sjukt stora, jag tycker dessutom att deras kebab är riktigt god. Smakar inte som all annan kebab utan den har en speciell smak. Vissa hatar den, andra gillar den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antepanteboy Skrivet 23 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2008 Korvgubben på torget, han gör dom underbaraste french hotdogsen! Lite vitlök på det, sen, jummy. Och SUBWAY!! Totalt jävla ORD på den , Dit går vi nästa gång också Är också helt såld i sallader, därför går jag ofta till resturang "Matcompaniet" när det är fiskgratäng i skolan då dom har en ljuvlig sallads bufé där. Ligger en 100 meter från skolan och deras kebab går inte av för hackor heller Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 23 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2008 Allvarligt, har du prövat deras kebabrullar. XL-storlek är en underdrift. Synd att dom minskade storleken endel men tidigare var dom groteskt stora! Man kan väl köpa en "Bazooka" för 140 kr va? De normala är stora även dom. Och ja eXotic, bor väldigt nära. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 23 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2008 Rönnby pizzeria Pizzeria Näckrosen Amore Kalle på spången Saffets Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samuelszon Skrivet 24 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2008 Äter för det mesta nere i Kungshallen på Kungsgatan när jag är i stan, där finns det mesta men det blir oftast en pizza eller ett kycklingspett. Händer annars att det blir Donken eller Burger King, föredrar dock BK. Är jag hemma så finns det bara ett ställe, där också Sveriges godaste kebab finns. Har ni vägarna förbi, glöm inte att besöka Hallunda Familjegatukök. Jag tror att Hew och Everest håller med mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 24 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2008 Det brukar ofta bli att slinka in och ta en pizza på Manuella, en finfin pizzeria mitt i stan. Ganska billigt och väldigt goda pizzor! Deras kebabrullar är dock inget att hänga i granen. Annars så finns det en bra, men dyr, kinarestaurang centralt och bra. Underbar pizzasallad. Ska man gå ut och käka på lunchen blir det antingen Manuella eller Sibylla. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 24 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2008 Sushi Bar på söder i Stockholm! En japansk restaurang som ligger på en liten bakgata en bit från Maria-torget. Jättemysig inreding, helt överkomliga priser och alla måste äta med pinnar! Nu gillar jag inte just sushi, men japansk mat har mycket annat gott att erbjuda. Och det är inget fancy ställe, man klarar sig oftast på lite över 100-lappen, och det är ju inte så mycket mer för finare mat än burgare och kebab. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Officer Hernandez Skrivet 24 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2008 Viking ligger nere i stan va? Hur är maten där egentligen? Billigt/Dyrt? Jo, Viking finns i Centrum. De finns på två ställen i stan Maten är kanon och på pizzerian får du riktigt stora och saftigt goda pizzor för rätt bra priser. Restaurangen är som sagt mer åt restauranghållet, men de har fortfarande pizza, men inte samma utbud som pizzerian har, såvitt jag förstått. Jag har bara ätit där en gång och de hade riktigt god mat de också. Dock, kan jag inte gå ut med priser på Restaurang Viking, då jag inte vet vad det kostar, tyvärr. Pizzeria Viking, Norrhammar, Skellefteå: tel. 0910-881 99 Restaurang Viking, Skellefteå Centrum: tel. 0910-133 53 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 24 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2008 Jo, Viking finns i Centrum. De finns på två ställen i stan Maten är kanon och på pizzerian får du riktigt stora och saftigt goda pizzor för rätt bra priser. Restaurangen är som sagt mer åt restauranghållet, men de har fortfarande pizza, men inte samma utbud som pizzerian har, såvitt jag förstått. Jag har bara ätit där en gång och de hade riktigt god mat de också. Dock, kan jag inte gå ut med priser på Restaurang Viking, då jag inte vet vad det kostar, tyvärr. Pizzeria Viking, Norrhammar, Skellefteå: tel. 0910-881 99 Restaurang Viking, Skellefteå Centrum: tel. 0910-133 53 Tror du dom kör ut pizzor till Östersund? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Officer Hernandez Skrivet 25 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2008 Tror du dom kör ut pizzor till Östersund? Försöka går ju... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 25 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2008 Jo, Viking finns i Centrum. De finns på två ställen i stan Maten är kanon och på pizzerian får du riktigt stora och saftigt goda pizzor för rätt bra priser. Restaurangen är som sagt mer åt restauranghållet, men de har fortfarande pizza, men inte samma utbud som pizzerian har, såvitt jag förstått. Jag har bara ätit där en gång och de hade riktigt god mat de också. Dock, kan jag inte gå ut med priser på Restaurang Viking, då jag inte vet vad det kostar, tyvärr. Pizzeria Viking, Norrhammar, Skellefteå: tel. 0910-881 99 Restaurang Viking, Skellefteå Centrum: tel. 0910-133 53 Får testa dra dit någon gång då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 25 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2008 Järnvägsgrillen inne i stan är helt okej, annars om jag ska fyllekäka blir det väl på Charlies i Gammelstaden eller liknande Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 25 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2008 Finns en härlig ciabatta-macka nere på hörnet (det är nament på pizzerian) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 25 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2008 (redigerad) Allvarligt, har du prövat deras kebabrullar. XL-storlek är en underdrift. Synd att dom minskade storleken endel men tidigare var dom groteskt stora! Ja, dom är skitstora. Sen finns det ju "dubbel-kebabrulle" undra hur stora dom är. Jag tipsar detsamma som Saleen: La Gondola, deras lunchbuffé är så himlans god! Redigerad 25 januari, 2008 av MyStiC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 25 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2008 Ja, dom är skitstora. Sen finns det ju "dubbel-kebabrulle" undra hur stora dom är. Det var ju dom jag skrev om, "bazooka". Finns inte med på menyn, men några kompisar har beställt en. Idag testade jag Gu Va Gott, helt okej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 25 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2008 Idag testade jag Gu Va Gott, helt okej. Är det så? Jag har hört dåligt om Gu Va Gott. Var det fräscht där inne eller såg det ut som om det skulle rasa när som helst? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts