Boomer Skrivet 22 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2008 Atalanta. Äter kebab där varje dag.. när jag är i ockelbo iallafall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 22 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2008 Phoenix! Absolut, bästa kebaben och pizzan i sta'n. Annars duger kebabhuset väl. Har inte ätit på finare resturanger här än, men det där lilla cafét vid ån är sådär underbart att käka vid på sommaren och se solen skina. Jacker förresten, jag brukade alltid käka på den där lilla pizzerian nere i centrum. Vad hette det nu igen? Det skulle tydligen vara minsta pizzerian i hela Sverige. Men det var jäkligt gott där. Alltså i Örebro. Kebabhuset... Duger... Så, Kebabhuset... Duger bara? Om du käkar där någongång då jag också käkar där så får du se upp, det kan vara min vitsås du får på din pizza/kebab. Deras pizzor är kanske inte dom bästa, men deras kebabtallrikar får man nästan ståfräs av. Så jäkla gott så det är inte sant. Phoenix har jag aldrig käkat på, får väl ta och göra det någongång. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 22 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2008 Kebabhouse eller restaurang Trängen (högskolans matsal). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 22 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2008 Penguins Coffeeshop vid Skanstull. Ni lär hitta mig där ganska ofta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 23 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2008 Korvgubben på torget, han gör dom underbaraste french hotdogsen! Lite vitlök på det, sen, jummy. Och SUBWAY!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 23 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2008 Cici Ma Ma (uttalas Chicki ma ma)'s kyckling baguett är något av det godaste du kan äta som en snabb lunch eller fyllekäk (Ligger ett Cici Ma Ma precis på "barstreet" i jkpg). Max Supreme Mål, Extra cheesburger med plusmeny och en orginaldipp är "Stellanmålet". Sen har vi såklart Jungle Thai, Shanghai, Soya ochChinapalace om man är sugen på asiatiskt. Sen kan.. Ahh, för mycket skit.. Blir en lista helt enkelt. Hamburgare: Max, Sibylla, O'learys Kinamat: Jungle Thai, Shanghai, Soya, China Palace Pizza: Evergreen, 12:an, 95:an, Pinnochio Övrigt: Cici Ma Ma, Taste of Beirut, Piren Jkpg har fan sjukt mycket resturanger nu när jag tänker efter.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 23 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2008 Cici Ma Ma (uttalas Chicki ma ma)'s kyckling baguett är något av det godaste du kan äta som en snabb lunch eller fyllekäk (Ligger ett Cici Ma Ma precis på "barstreet" i jkpg). Max Supreme Mål, Extra cheesburger med plusmeny och en orginaldipp är "Stellanmålet". Sen har vi såklart Jungle Thai, Shanghai, Soya ochChinapalace om man är sugen på asiatiskt. Sen kan.. Ahh, för mycket skit.. Blir en lista helt enkelt. Hamburgare: Max, Sibylla, O'learys Kinamat: Jungle Thai, Shanghai, Soya, China Palace Pizza: Evergreen, 12:an, 95:an, Pinnochio Övrigt: Cici Ma Ma, Taste of Beirut, Piren Jkpg har fan sjukt mycket resturanger nu när jag tänker efter.. Kan tänka mig att i fyllan säga "vi går till chicki ma ma´s", min humor skulle spikat! Och jag var dum nog att glömma kycklingbaguetter! Är en kycklingmänniska, allt är gott när det gäller kyckling. Fyllegrillad kyckling klockan fyra på morgonen en sommarmorgon hemma hos pappa när man spenderat hela kvällen i garaget med alkohol, fulla äldre pojkar och försökt skruva ihop brors bil, typ, underbart. Och kycklingsalladen på Rio i husum, med bröd! Jag börjar gråta då jag tänker på det! Och ofc, kycklingbaguetten på café lilla paris, gågatan i övik.! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Officer Hernandez Skrivet 23 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2008 (redigerad) Då jag ska äta kinamat så finns inget annat alternativ för mig än Lilla Kina (Skellefteå). Vad gäller skräpmat så blir det Pizzeria Viking om jag ska äta pizza eller Frasses Hamburgare eller Max då jag äter hamburgare. Redigerad 23 januari, 2008 av Officer Hernandez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 23 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2008 Då jag ska äta kinamat så finns inget annat alternativ för mig än Lilla Kina (Skellefteå). Vad gäller skräpmat så blir det Pizzeria Viking om jag ska äta pizza eller Frasses Hamburgare eller Max då jag äter hamburgare. Viking ligger nere i stan va? Hur är maten där egentligen? Billigt/Dyrt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
yo.yo Skrivet 23 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2008 Frasses Hamburgare då jag äter hamburgare. Usch, jag äter aldrig där igen. Hela min familj (4 st) åt där en gång och alla fyra blev magsjuka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 23 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2008 Usch, jag äter aldrig där igen. Hela min familj (4 st) åt där en gång och alla fyra blev magsjuka. buhuuuu. Frasses är bra, gör godast hamburgare av snabbmatställena. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 23 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2008 (redigerad) Käkar alltid på Avesta Pizzeria i Lund. Ibland på Tatung (kina restaurang), och ibland på Burger king. Hände att jag sticker till Mcdonalds. Redigerad 23 januari, 2008 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 23 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2008 Käkar mestadels hemma, annars blir det bara någon restaurang. Köper jag hem pizza gör jag det ifrån närmaste pizzerian (Cici), inte för att de är godast utan för att de gör de största pizzorna som räcker till två mål. Ja, lite snål är jag nog. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 23 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2008 Sibylla gyrostallrik...nuff said. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 23 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2008 Frukost nere vid Egg&Milk lite då och då är aldrig fel. Amerikansk restaurang/café med nostalgisk amerikansk inredning. Och förstås, typisk amerikansk mat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 23 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2008 Kebabhuset... Duger... Så, Kebabhuset... Duger bara? Om du käkar där någongång då jag också käkar där så får du se upp, det kan vara min vitsås du får på din pizza/kebab. Deras pizzor är kanske inte dom bästa, men deras kebabtallrikar får man nästan ståfräs av. Så jäkla gott så det är inte sant. Phoenix har jag aldrig käkat på, får väl ta och göra det någongång. Haha, i helhet är Phoenix bättre. Kebabhuset har inte så jättebra pizzor men du har rätt ioch med kebabtallrikarna. Sjukt goda . Sedan är bufeén på American Pizza (heter den så? den vid medborgarkontoret) både väldigt god och billig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 23 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2008 Sibylla gyrostallrik...nuff said. Hehe, var? Vid Pressbyrån? Juggen som jobbar där är sjukt skön. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dumle Skrivet 23 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2008 Järnvägsgrillen eller Frasses, alla gånger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 23 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2008 (redigerad) Om jag inte äter i skolan blir det iband sibylla eller IKA där det bara blir bulla. Äter typ alltid hemma men annars någon gång per år bli det pizza från tito´s(närmaste pizzeria) . Redigerad 23 januari, 2008 av kobbe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 23 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2008 Käkar mestadels hemma, annars blir det bara någon restaurang. Köper jag hem pizza gör jag det ifrån närmaste pizzerian (Cici), inte för att de är godast utan för att de gör de största pizzorna som räcker till två mål. Ja, lite snål är jag nog. Allvarligt, har du prövat deras kebabrullar. XL-storlek är en underdrift. Synd att dom minskade storleken endel men tidigare var dom groteskt stora! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts