DeadZone Skrivet 22 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2008 (redigerad) jo jag har raderat min elegy backup på GTA san andreas.. nån som vill lägga upp?det är bara GTA3.img, Carols.dat och Handling.cfg jag behöver ^.- tack på förhand Redigerad 23 januari, 2008 av DeadZone Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 22 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2008 Du får gärna berätta vilket spel det gäller. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DeadZone Skrivet 23 januari, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2008 så där, ursäkta.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 26 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2008 GTA3.img är 890 mb stor, så det blir lite bökigt att ladda upp/ner den. Vilka filer i den är det du vill ha tillbaka? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts