Vice. Skrivet 22 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2008 (redigerad) Nya medlemmar kan inte posta och/elelr skapa nya trådar. Kan det fixas kanske? Redigerad 22 januari, 2008 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 22 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2008 Och hur vet du det, om du inte försökt göra ett dubbelkonto? Btw kan det vara avstängt med anledning av den raidvarning vi fick. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 22 januari, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2008 Och hur vet du det, om du inte försökt göra ett dubbelkonto? Btw kan det vara avstängt med anledning av den raidvarning vi fick. Jag vet det eftersom en kompis till mig precis registrerade sig, för att posta. Tror inte det är därför. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 22 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2008 Jag vet det eftersom en kompis till mig precis registrerade sig, för att posta. Tror inte det är därför. har han aktiverat sitt konto då?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 23 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2008 har han aktiverat sitt konto då?? Tror det är löst nu.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts