Adriian Skrivet 21 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2008 Jag behöver tagga om en del låtar i min musikmapp. Det har alltid gått att göra direkt i iTunes förut, men nu är alla taggningsfält gråa så att man inte kan ändra något. Jag kollade min musikmapps inställningar och såg att den var skrivskyddad. Jag bockade av "Skrivskyddad" och tryckte på Verkställ. Men efter det funkade det ändå inte, och när jag kollade var mappens inställning "Skrivskyddad" ikryssad igen. Jag bockade ur den igen, men samma sak hände ändå. Vad ska jag göra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 29 januari, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2008 Är det seriöst ingen som vet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 29 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2008 Prova logga in som administratör på datorn. Då kan du nog säkerligen bocka av "Skrivskyddad" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 29 januari, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2008 (redigerad) Prova logga in som administratör på datorn. Då kan du nog säkerligen bocka av "Skrivskyddad" Det har jag gjort. Eller ja, mitt konto är ett administratörskonto. Förresten, jag kör Vista. Redigerad 29 januari, 2008 av nor_adde Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 29 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2008 Det har jag gjort. Eller ja, mitt konto är ett administratörskonto. Förresten, jag kör Vista. Jaså, Jag är ny till Vista så tyvärr så kan inte jag hjälpa dig isåfall Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 30 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2008 Har ungefär samma fel med någon bögmapp som kom fram hrl utan anledning. ett sån där internettoolbar.allt är skrivskyddat, bockade ur, kom tillbaka. hela tiden. sen tog jag bort mappfan men mappfan kom tillbaka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 30 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2008 fan prova avaktivera UAC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 31 januari, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2008 fan prova avaktivera UAC Och det gör man vardå? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stammper Skrivet 31 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2008 Och det gör man vardå? Inaktivera UAC: Startmeny --> Kontrollpanelen -- > Klassisk vy -- > Användarkonton --> Aktivera eller inaktivera kontroll av användarkonto (UAC) --> Kryssa ur UAC --> Klicka på ok Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 31 januari, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2008 Tackar. Ska testa om det funkar imorgon. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 10 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2008 Jag har samma problem, jag har testat det ni skrev här men det funkar inte, vad ska jag göra ? Jag har också vista men det gäller bara min externa hårddisk. Skulle det gå om jag tar bort skrivskyddet på min XP dator? Låter ju lite dumt iom att den är extern. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts