Hvl10nh Skrivet 21 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2008 För att bli medlem måste man bli inbjuden av en redan befintlig medlem. Man kan också ”ansöka” hos medlemmar via e-post +Ingen kan komma tillbaka som någon annan + inga spamare eller andra (tänker på ”papperskorgen”) - Mindre nya medlemmar Vad tycker ni? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 21 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2008 Förstår din tanke, men det är nog inte riktigt så ett forum är tänkt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 21 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2008 Detta foru skulle bli ännu indre än vad det redan är.. och såå jobbigt har inte moderatorerna... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 21 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2008 Så det blir som en "Privat" torrenttracker? Nej tack. Behövs ju nya medlemmar ochså för att forumet ska gå framåt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Quattro Skrivet 21 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2008 För att bli medlem måste man bli inbjuden av en redan befintlig medlem. Man kan också ”ansöka” hos medlemmar via e-post +Ingen kan komma tillbaka som någon annan + inga spamare eller andra (tänker på ”papperskorgen”) - Mindre nya medlemmar Vad tycker ni? Låter inte klokt, speciellt inte sista punkten. Mindre nya medlemmar??? Aldrig i livet!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hvl10nh Skrivet 21 januari, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2008 Hur ska vi få bort alla spamare? hatar dom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 21 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2008 Hur ska vi få bort alla spamare? hatar dom Report och håll käft är fyra ord jag brukar följa... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 22 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2008 Nej, nej och åter nej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 22 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2008 Hur ska vi få bort alla spamare? hatar dom Jag har aldrig sett dig förut, så frågan är den - varför bryr du dig? Du verkar inte vara så aktiv precis. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dumle Skrivet 22 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2008 +Ingen kan komma tillbaka som någon annan YEH RIGHT?! + inga spamare eller andra (tänker på ”papperskorgen”) Vi är ett forum, på internet = Spam kommer alltid finnas - Mindre nya medlemmar MASTER OF THE OBVIOUS! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 22 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2008 YEH RIGHT?! Vi är ett forum, på internet = Spam kommer alltid finnas MASTER OF THE OBVIOUS! FAIL. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 22 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2008 MASTER OF THE OBVIOUS! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hvl10nh Skrivet 22 januari, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2008 Förlåt att jag gjorde er uppröda , jag tar tillbaka tipset… Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
yo.yo Skrivet 22 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2008 Förlåt att jag gjorde er uppröda , jag tar tillbaka tipset… Äsch, var inte ledsen. Det är svårt att göra folk här nöjda. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 22 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2008 Förlåt att jag gjorde er uppröda , jag tar tillbaka tipset… Det är lugnt. Nu glömmer vi det här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts