Hvl10nh Skrivet 21 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2008 Ja hur många spel finns det som utspelar sig i vårt land? Jag kan några i alla fall: Flight simulator serien (från 2002 och framåt) Race07, ToCA Race Driver 2 (Mantorp banan) 18 Wheels of Steel Haulin' ( med Europa modden). Kan ni fler? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 21 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2008 Battlefield? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 21 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2008 Project gotham racing har väll stockholm som en bana, elr är det ett annat bilspel jag tänker på nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hvl10nh Skrivet 21 januari, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2008 Battlefield? Kul att någon läser min första topic . Battlefield hade jag glömt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 21 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2008 * FIM Speedway har några svenska banor. * Sverigejakten Blubladi blublada Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hvl10nh Skrivet 21 januari, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2008 Project gotham racing har väll stockholm som en bana, elr är det ett annat bilspel jag tänker på nu Du har helt rätt , Projekt gotham racing 2 har en Stockholms bana. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 21 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2008 Backpackerspelen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 21 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2008 Svearike och Europa Universalis. Samt Empires: Total War då - men det har inte släppts än. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gta_player Skrivet 21 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2008 Samt Empires: Total War då - men det har inte släppts än. Föregångaren Medieval II:Total war utspelar sig på svensk mark även om det inte går att spela som Sverige. Expantionen Medieval II:Total war Kingdoms gör det även möjligt att spela som kalmarunionen på svensk mark. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 21 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2008 Man får spela några banor i Sverige i Tiberian Sun. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 21 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2008 Vad är det som diskuteras här egentligen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 21 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2008 Vad är det som diskuteras här egentligen? Läs titlen på tråden. Spel som utspelar sig i Sverige. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 21 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2008 Läs titlen på tråden. Spel som utspelar sig i Sverige. Så man ska bara räkna upp så många spel man kan som utspelar sig i Sverige? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 22 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2008 Så man ska bara räkna upp så många spel man kan som utspelar sig i Sverige? Jepp. Behöver inte vara hela spelet utan räcker om bara någon bana eller scen utspelar sig här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 22 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2008 (redigerad) SilentHeroes (mod till BF1942) har banor som utspelar sig vid svensk norska gränsen. Swedish Forces Pack (tillägg till Operation Flashpoint) innehåller en nedskalad version av Stockholm Skärgård. http://img370.imageshack.us/img370/2420/sfp4ajq8.jpg Redigerad 22 januari, 2008 av Jacker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 22 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2008 Svea Rike Väldigt gammalt spel, och om jag minns rätt så var det faktiskt rätt roligt att spela Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 22 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2008 (redigerad) Sverigespelet Mycket roligt spel som jag gärna vill återuppleva, men hittar det ingenstans. Redigerad 22 januari, 2008 av kicken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 22 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2008 Monopol. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 22 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2008 SilentHeroes (mod till BF1942) har banor som utspelar sig vid svensk norska gränsen. Silent Heroes i all ära, men vill minnas att jag spelade nån BF: Vietnam mod där man kunde vara svensk eller ryss och strida på Gotland Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 22 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2008 (redigerad) Silent Heroes i all ära, men vill minnas att jag spelade nån BF: Vietnam mod där man kunde vara svensk eller ryss och strida på Gotland Invasion Gotland, ja. http://www.gotlandska.se/virtualupload/2004/12/12/236-2.jpg (fast den sög vad jag minns) Redigerad 22 januari, 2008 av Jacker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts