Cyper Skrivet 25 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2008 Det är ett ömsesidigt hat ^^ även fast du är gay. Hur kan du veta att han är gay? Personlig erfarenhet eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 26 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2008 Men detta ändrar inte din externa IP, alltså den som visas på internet för andra... Aha då är jag med, men det är externa ipt jag vill ändra. så att man t.ex kan tanka från samma tracker utan att bli bannad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 26 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2008 Aha då är jag med, men det är externa ipt jag vill ändra. så att man t.ex kan tanka från samma tracker utan att bli bannad Det kan bara din ISP fixa. Vissa ISP:s gör ju så att man får en ny IP varje dag. Men då är även risken att du får någons annan IP som är bannad på andra ställen/samma ställe.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts