Stammper Skrivet 24 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2008 @R2D2 Varför ska ja skaffa linux för och kasta ut pengar på sånt när ja inte ens har användt linux. R2D2 menar inte att du ska ersätta windows med linux. Han menar att du ska tanka live cdn, sedan köra den för att kolla efter boot.ini filen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 24 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2008 bild @R2D2 Varför ska ja skaffa linux för och kasta ut pengar på sånt när ja inte ens har användt linux. Okej. Jag tror det är den här koden du ska ha. [boot loader] timeout=30 default=multi(0)disk(0)rdisk(0)partition(1)\WINDOWS [operating systems] multi(0)disk(0)rdisk(0)partition(1)\WINDOWS="Microsoft Windows XP Home Edition" /fastdetect Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 24 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2008 @R2D2 Varför ska ja skaffa linux för och kasta ut pengar på sånt när ja inte ens har användt linux. Men har du ens tänkt kolla upp saker någon gång? Du vet, google? Jag kan inte göra allt jobb åt dig och förklara allt in i minsta detalj. En linux live-cd är: GratisInget man installerar, det körs bara från skivanInte alls vad du verkar tro att det ärDu hade vetat alla tre om du hade letat lite själv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 24 januari, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2008 (redigerad) Okej. Jag tror det är den här koden du ska ha. [boot loader] timeout=30 default=multi(0)disk(0)rdisk(0)partition(1)\WINDOWS [operating systems] multi(0)disk(0)rdisk(0)partition(1)\WINDOWS="Microsoft Windows XP Home Edition" /fastdetect EDIT: Allt funakr nu inge Felaktig boot.ini fil kommer upp vid uppstart. Tack så mkt tux och alla ni andra som har hjälp mig Redigerad 24 januari, 2008 av agent47 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts