notorius Skrivet 25 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2003 Jag skulle vilja veta vem det var som skapade gta-sajten!!!! jag har hört talas om en som kallas för hultenius, undrar bara om det stämmer och hur gammal han e? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MP5 Skrivet 25 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2003 Jäpp det stämmer och han e 17 om jag minns rätt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 25 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2003 Stämmer fint Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tarzan Skrivet 25 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2003 Bara 17, trodde du va äldre?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 25 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2003 Så du va 12 när du starta gtasajten? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 25 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2003 Så du va 12 när du starta gtasajten? mm, isåfall så stämmer det.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 26 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2003 (redigerad) mm, isåfall så stämmer det.... Japp! Så é de... Jag kan GTASajtens historia (nästan) utan å innan! Åhh.. Jag kom ihåg den gamla sidan med frames. De va en text lååångt ner på startsidan: "Denna sida är gjord i FrontPage 98". Och inga GTA bilar funkade å ladda ner förutom ufot. Då mailade jag hultan och sa de, men fick aldrig nåt svar! Jo, jag fick de men de va inte på min mailadress, för han skickade tillbaka till våran telia adress. Jag läste svaret för nån vecka sen, men jag rederade den! SÅ DUM JAG VAR!!! JAG TOG BORT DET HELIGA BREVET!!! :'( :'( :'( Skooona mig snääällaaaa Hultaaaan!! Redigerad 26 februari, 2003 av GTaJäGaReN Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 26 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2003 varför blev du inte medlem i forumet förren i september då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 26 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2003 (redigerad) varför blev du inte medlem i forumet förren i september då? Ja vet inte... Jag hade så roligt på sajten, för jag laddade ner massa gta grejor då... Sen när sajten blev tråkigt gick jag in i forumet å ståhejade! Å ja trodde GTASajten (va hette den på passagen?) va en vanlig, uttråkade sida först, men jag hade helt fel! Fööörlåååååt Hultaaaan! Redigerad 26 februari, 2003 av GTaJäGaReN Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MP5 Skrivet 26 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2003 (redigerad) Jag upptäckte gtasajten i sommras men blev medlem i januari ( jag visste inte riktigt vad forum va då) :"> Redigerad 26 februari, 2003 av MP5 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marcus vercetty Skrivet 16 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2003 jag visste inte heller vad forum var för nåt föränns jag loggade in på gtasajtens forum jag blev medlem nånstans i december tror jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 16 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2003 jag visste inte heller vad forum var för nåt föränns jag loggade in på gtasajtens forum jag blev medlem nånstans i december tror jag Nej den 16 februari. Det står på din info. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts