Adriian Skrivet 20 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2008 (redigerad) Det är konstigt att jag inte har sett att någon har nämt detta spel på forumet tidigare. Det verkar ju hur kul som helst, och på torsdag (24e) släpps det! Det är inte något vanligt Burnout vi pratar om här. Den här gången har du en hel stad + landsbygd att köra omking i. Och så finns det ett onlineläge för åtta spelare som verkar grymt. Jag får inte heller glömma att nämna skadorna. Dessa måste vara bland de bästa jag någonsin sett i ett spel. Bilen kan gå sönder i stort sett hur som helst. Jag har spelat demot i säkert tio timmar, om inte mer, så jag kommer helt klart att köpa spelet. Karta: http://gamereactor.se/media/3burnout5_109182.jpg Fler screenshots: http://gamereactor.se/bild/?productid=4703 Redigerad 22 januari, 2008 av nor_adde Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 20 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2008 Bah. Har spelat demot. Alltså, det känns inte så nytt. Visst, det skulle underhålla mig 1-2 timmar i några dagar, men sedan skulle jag tröttna. Det känns bara som en smörja av det vi sett tidigare fast med bättre grafik och nya "lägen". :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Illousion Skrivet 20 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2008 Kommer det till PC? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 20 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2008 Ser snyggt ut Till er som har spelat det, hur är styrningen på bilarna? Skön? Trög? För skarp? Finns det någonting utöver styrningen som man bör veta om innan man köper det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 20 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2008 Har tankat ett demo till PS3, men det ligger längst ner i sorteringen efter "senast spelade", eftersom jag aldrig startat det. Är demot värt sin plats på hårddisken? Är det nåt att köpa, ens för 200? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 20 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2008 Har tankat ett demo till PS3, men det ligger längst ner i sorteringen efter "senast spelade", eftersom jag aldrig startat det. Är demot värt sin plats på hårddisken? Är det nåt att köpa, ens för 200? Har kört demot (Xbox360), tänk Test Driv Unlimited men att kunna krocka och stunta. Väldigt snyggt och kul, Sen Online delen verkar också läskande. Värt att testa! Men jag ifrågasätter spelets livstid... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
burken12 Skrivet 21 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2008 Det är konstigt att jag inte har sett att någon har nämt detta spel på forumet tidigare. Det verkar ju hur kul som helst, och på fredag (25e) släpps det! Bättre är att det släpps på torsdag 24/01 Kommer förmådligen att köpa den bundlad med ps3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 21 januari, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2008 Bättre är att det släpps på torsdag 24/01 Kommer förmådligen att köpa den bundlad med ps3 Källa? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 22 januari, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2008 Nu har jag bokat spelet hos Elgiganten. Det släpps faktiskt den 24e. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
burken12 Skrivet 22 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2008 Källa? http://www.elgiganten.se/is-bin/INTERSHOP....alogCategoryID= Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 22 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2008 Spelat demot. Tyckte att hela staden kändes kaotisk och saker överallt, stökigt. Man såg inte speciellt mycket. Styrningen på bilarna var, så vitt jag kommer ihåg "ok". Och det jag testade online var någon typ av deathmatch, där man ska åka omkring fritt i staden och krocka ner andra spelares bilar. Tycker att det var ok. Men skulle knappast betala mer än 150kr för det. Nej, jag tycker det såg äckligt ut. Burnout 3 var grejjer det. Sedan det där spelmodet där man skulle ta sats och köra rakt ut i en korsning. Såg att det kommit på Xbox Marketplace. Tror jag måste ladda ner det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 22 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2008 Spelat demot. Tyckte att hela staden kändes kaotisk och saker överallt, stökigt. Man såg inte speciellt mycket. Styrningen på bilarna var, så vitt jag kommer ihåg "ok". Och det jag testade online var någon typ av deathmatch, där man ska åka omkring fritt i staden och krocka ner andra spelares bilar. Tycker att det var ok. Men skulle knappast betala mer än 150kr för det. Nej, jag tycker det såg äckligt ut. Burnout 3 var grejjer det. Sedan det där spelmodet där man skulle ta sats och köra rakt ut i en korsning. Såg att det kommit på Xbox Marketplace. Tror jag måste ladda ner det. Fanns inte korsningskrockarna kvar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 22 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2008 Fanns inte korsningskrockarna kvar? Jag vet inte, inte så vitt jag såg till, men det var ju bara ett demo. Har dock för mig att dom inte funnits i något spel efter 3, takedown. Iaf Revenge/Domination till PSP. Och varför inte? Jag vet inte. Det var iaf mitt favorit-blabla-sak. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 22 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2008 Korsningskrockar fanns i Revenge men inte i dess uppföljare, kan inte komma på vad det hette atm. Tror dock bestämt att de finns med i Paradise. När man skaffar PS3 blir detta ett självklart köp! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 23 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2008 Älskar krascherna i det här spelet! <3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 23 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2008 Det kommer inte till PSP, va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
burken12 Skrivet 23 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2008 Det kommer inte till PSP, va? Nej bara till xbox 360 & Ps3 så vitt jag vet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 25 januari, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2008 Jag fick spelet igår och har snart 11 timmars playtime. Helt otroooligt roooligt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
burken12 Skrivet 26 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2008 Jag fick spelet igår och har snart 11 timmars playtime. Helt otroooligt roooligt! är det roligt,häftiga krockar,snygg grafik Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 26 januari, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2008 är det roligt,häftiga krockar,snygg grafik Haha jaa, det är det. Det blir speciellt roligt när man har kommit en bit och börjar lära sig staden. Att bara drifta omkring uppe i bergen och länka ihop burnout efter burnout är en otroligt härlig känsla. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts