Cyper Skrivet 20 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2008 Jag har spelat in massor av grejer med Fraps och har rätt så mycket på youtube. Den som sett min användare (Blacksvideos) vet det. Det har flytit på bra, men nu, utan anledning (hm?) så laggar det då jag spelar in. Det laggar t.o.m. då jag spelar in från Driver3 med 15fps, utan ljud och half-size. Förr när jag spelade in hade jag 60fps och full-size plus ljud det det märktes knappt att fraps var aktiverat. Vad kan detta bero på? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 20 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2008 (redigerad) Om installera. Redigerad 20 januari, 2008 av Tux Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 21 januari, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2008 Om installera. Är det bara en gissning? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 21 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2008 Jag hade samma problem. Helt all-of-a-sudden började det lagga apa. Tror jag ominstallerade Windows. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 21 januari, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2008 Jag hade samma problem. Helt all-of-a-sudden började det lagga apa. Tror jag ominstallerade Windows. ÅNEJ. Hoppas du tror fel. Låter hemskt om jag måste göra det. Vad kan detta bero på? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 21 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2008 Jag vet inte faktiskt, men prova lite olika då? Har du installerat om Fraps? Uppdatera drivrutinerna till grafikkortet? Tanka senaste fraps? Gör allt i din makt! Håll hoppets låga brinnande! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 22 januari, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2008 (redigerad) Jag vet inte faktiskt, men prova lite olika då? Har du installerat om Fraps? Uppdatera drivrutinerna till grafikkortet? Tanka senaste fraps? Gör allt i din makt! Håll hoppets låga brinnande! Har inte provat det. Skall göra det sen. Tack för tipsen. EDIT: DET FUNKAR NU TACK FÖR HJÄLPEN Redigerad 23 januari, 2008 av Cyprez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts