Cyper Skrivet 20 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2008 (redigerad) Måste ha en sparfil till Vice City, snabbt. Problemet är att jag inte vet var jag skall lägga den. This is ma folder. http://ww2.beffo.se/upload/pic~/p1mon88nnpjg.png Redigerad 20 januari, 2008 av Cyprez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 20 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2008 Mina dokument\ Vice City user files Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 20 januari, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2008 Mina dokument\ Vice City user files Det finns inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 20 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2008 Det finns inte. Har du sparat någon gång än? Mappen kommer kanske fram efter att du gör det första gången. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 21 januari, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2008 Har du sparat någon gång än? Mappen kommer kanske fram efter att du gör det första gången. Ja, jag har sparat på fil sju. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
burken12 Skrivet 21 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2008 Ja, jag har sparat på fil sju. Testa att skapa en ny mapp men är osäker om det funkar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 22 januari, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2008 (redigerad) Testa att skapa en ny mapp men är osäker om det funkar. Exakt vad skall jag döpa mappen till? Redigerad 22 januari, 2008 av Cyprez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 23 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2008 Exakt vad skall jag döpa mappen till? Är du verkligen helt säker på att du inte har denna mapp? C:\Documents and Settings\Cyprez\Mina dokument\GTA Vice City User Files Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 24 januari, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2008 Är du verkligen helt säker på att du inte har denna mapp? C:\Documents and Settings\Cyprez\Mina dokument\GTA Vice City User Files Ja, men det kan ju bero på något. Tänkte att jag kunde skapa en egen mapp om jag bara visste det exakta namnet på den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 24 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2008 Ja, men det kan ju bero på något. Tänkte att jag kunde skapa en egen mapp om jag bara visste det exakta namnet på den. Jag skrev det exakta namnet. Byt bara ut 'Cyprez' mot vad din användare heter... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 25 januari, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2008 Jag skrev det exakta namnet. Byt bara ut 'Cyprez' mot vad din användare heter... Oké. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts