Vice. Skrivet 21 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2008 Jag planerar att sitta och snacka sk*t mer er om 20 år, med min son. Tänk att få säga till sin framtida son: "Det där är StellHell, honom ska du akta dig för, har har kortare stubin än en uppretad tjur, snäll men hettsig, och i det här inlägget har vi Kebap, han e en kul typ." Osv... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Quattro Skrivet 21 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2008 För det skulle vara löjligt med 40-åringar som postar bilder på fjortisar och mäter kukar i alla trådar. Ett forum med trådar som "Bild på din fru" och "Hur många barn har du" är inget jag vill uppleva. Man ska väl aldrig säga aldrig, vem vet? Nej, men det kommer ju ändå (föthoppningsvis ska vi väl säga...) nya medlemmar som fortsätter efter att vi blir äldre och lämnar forumet någon gång. Jag planerar att sitta och snacka sk*t mer er om 20 år, med min son. Tänk att få säga till sin framtida son: "Det där är StellHell, honom ska du akta dig för, har har kortare stubin än en uppretad tjur, snäll men hettsig, och i det här inlägget har vi Kebap, han e en kul typ." Osv... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 21 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2008 Skulle gärna vilja se dumpar från första gtasajten, kommer ihåg den, ganska ful.. kommer ihåg första gta3 bilderna som trots allt var fejk..men fan va man drömde bort sig ;D Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 21 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2008 (redigerad) Såhär såg det ut för sex år sen. Så långt bak man kan komma... Och här har vi forumet 2002, och här som det var den 3 oktober 2003.Grattis!! Tjooheeej!!! Så här såg sidan ut 2001 !! Spana in! Undra om det är någon som kommer ihåg denna sida? Edit: Eller år 2000?Skulle gärna vilja se dumpar från första gtasajten, kommer ihåg den, ganska ful.. kommer ihåg första gta3 bilderna som trots allt var fejk..men fan va man drömde bort sig ;D Tidigare finns nog inte att få tag på. Redigerad 21 januari, 2008 av Qouad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 21 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2008 Grymt! Grattis GtaSajten!!! Äntligen youtube tags Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 21 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2008 Haha, tack quoad, det är från 2000 ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 21 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2008 Haha, får väl gratta i efterskott. Vilka (som är kvar nu) är besökare/medlemmar sedan dess? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hvl10nh Skrivet 21 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2008 Grattis i efterskot! Men kan ingen starta Gtasajten igen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Quattro Skrivet 21 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2008 Grattis i efterskot! Men kan ingen starta Gtasajten igen? Inte GTAsajten precis, men sidan startades efter att GTAsajten lades på is. Har du missat den? GTAnytt.se Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 21 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2008 Grattis i efterskot! Men kan ingen starta Gtasajten igen? Räcker inte GTAnytt.se? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hvl10nh Skrivet 21 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2008 Jo såklart att det gör men saknar Layouten som Gtasajten hade Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 21 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2008 Jo såklart att det gör men saknar Layouten som Gtasajten hade Det är du inte ensam om. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 21 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2008 Jo såklart att det gör men saknar Layouten som Gtasajten hade Jag också, även om den inte var direkt fin så var det ju på den man satt varje gång det var dags för nytt GTA, saknar det. Dock hade ju GTAsajten sett helt annorlunda ut om den fanns kvar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 21 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2008 Jag också, även om den inte var direkt fin så var det ju på den man satt varje gång det var dags för nytt GTA, saknar det. Dock hade ju GTAsajten sett helt annorlunda ut om den fanns kvar. Aye. En variant av vad dessa screens hade att erbjuda när dom väl fanns kvar. I samband med att GTAsajten lagts på is stoppas utvecklingen av GTAsajten v.5. Sidan är långt ifrån klar, men för alla som undrat hur den skulle ha sett ut finns här några bilder från utvecklingen: http://www.gtasajten.com/gtasajten5_pre1.jpg http://www.gtasajten.com/gtasajten5_pre2.jpg Färgtemat är lite speciellt, designen byggdes när Vice City var inne vilket kanske ses Lite tråkigt att sidan inte fick sjösättas... men vem vet, sidans grundstomme och designmall kanske kommer till nytta i framtiden... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 22 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2008 Ohoj! Grattis! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 23 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2008 (redigerad) Haha, får väl gratta i efterskott. Vilka (som är kvar nu) är besökare/medlemmar sedan dess? "nästan" sen dess.. 2002.. undrar om det finns speciellt mnga kvar som regga sig i början.. Aye. En variant av vad dessa screens hade att erbjuda när dom väl fanns kvar. Damn you Stell!! Jag vill se bilderna.. nu kommer jag ligga sömnlös igen.. Edit: Visst fan.. Grattis eller nåt såntdär.. jobbigt med youtube-taggar bara Dålig present. Redigerad 23 januari, 2008 av Friberg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 23 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2008 "nästan" sen dess.. 2002.. undrar om det finns speciellt mnga kvar som regga sig i början.. Damn you Stell!! Jag vill se bilderna.. nu kommer jag ligga sömnlös igen.. Edit: Visst fan.. Grattis eller nåt såntdär.. jobbigt med youtube-taggar bara Dålig present. Sniper menar såklart sen 1998 och GTAsajtens start, inte forumets @ 2002. Well, i topicen beskrivs bilderna lite lätt, så får du måla upp dom i huvudet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 24 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2008 OMFG. Youtube-taggar... Fantastiskt och underbart!! Otroligt! Grattis gtasajten! LOUNGE-08 Instämmer. Tackar och grattar speciellt Hultenius som grundade sidan och forumet, då det är han som hållit det uppe alla år. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 5 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2008 Kan man via nån inställning få bort YouTube-taggarna? När jag har flera flikar öppna buggar de sig. Orkar inte ändra mitt beteende, lättare att bara ta bort dom (om det går?). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 6 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2008 Kan man via nån inställning få bort YouTube-taggarna? När jag har flera flikar öppna buggar de sig. Orkar inte ändra mitt beteende, lättare att bara ta bort dom (om det går?). Det vore schysst, men själv föredrar jag åtminstone att man inte kan quota en tag så att den blir embedded även i quoten. Det blir mycket tyngre att ladda varje sida när folk quotat någons klipp en massa gånger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts