lowire Skrivet 25 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2003 Är det någon som vet om det går att bli kompis med haiterna för jag hatar dem de förstör ju hela little haiti tycker jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 25 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2003 vet...även när man klara keep your friends close så "äger man ju staden" men ändå så skjuter dom på en om man åker förbi ett gäng Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
lowire Skrivet 25 februari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2003 ja en kompis till mig sa att om man dödar jätte många cubaner då blir man kompis me dem Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 25 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2003 hmm...nån som vet om detta stämmer? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Absurd Skrivet 25 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2003 hade det varit gta2 så skulle det stämma... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Scarface Skrivet 26 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2003 Man ska kunna bli kompis med Haiterna(hemska tanke). Det brukar variera för jag, ena stunden är jag kompis med Cubbarna och sen med Hattarna. Jag tror att när man typ har klarat av en Rampage när man ska döda Cubbar så blir man ovän med Cubbarna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Absurd Skrivet 26 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2003 (redigerad) nee. man blir bara ovän med cubanerna när man gör rampagen. sen blir man förlåten. hattarna är faktiskt jobbiga när man skall gjöra alla jumps, det måste jag medge. men annars tycker jag det är lite kul att köra krig mot dom... --------------------EDIT-------------------- min 200 Vice City post. skall fira med ett glas kranvatten ! Redigerad 26 februari, 2003 av mikke Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 26 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2003 jo, men om man ska glida runt lite så är det inte så kul, isf kör ja bara på högra ön gör little haiti utgör ju typ halva vänstra :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Scotty Skrivet 26 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2003 lol... dom hatar mig med :'( men det blir knappast bättre att döda cubaner för då blir de ju arga på en och haiterna vänner.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 26 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2003 är det vertkligen så? Kubanerna är väll dom med vita mössor..turbaner eller vad det heter...på huvudet? Men vilka är vart på kartat? Hattarna e ju ganska logiskt i haiti men cubbarna då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Absurd Skrivet 26 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2003 alla gäng har tydligen 2-3 olika sortes gubbar. "hattarna" = "haitierna". säjer jag iaf. "cubans" vit beacha tröjor och deras vissa av dom har svart hatt. "hattarna" är svarta med lila kläder. och vissa av dom har typ ljus lila kläder. (mycket konstigt skrivet men du förstår nog...) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
lowire Skrivet 28 februari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2003 jag testade att bli kompis med haiterna de e lätt jag dödade bara 20 cubaner fast jag sparade inte cubanerna e bättre Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 28 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2003 men vart är cubanerna och vart e haiterna? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matter Skrivet 28 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2003 men vart är cubanerna och vart e haiterna? Haiterna är ju såklart i "Little Haiti" och Cubanerna är från "Little Havana". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 28 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2003 men havana o haiti ligger ju bredvid varandra på kartan väll? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts