Valle-Ball Skrivet 25 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2003 ja kan göra mini guide till uppdrag i gta3 men bara uppdrag inte hela spelet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 25 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2003 Så bra! Lycka till! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 25 februari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2003 tack! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 25 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2003 Kan du göra en guide till A Ride In The Park? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 25 februari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2003 ja! kör runt i parken och kolla vart de är lättast och svårast att komma åt (va de nu e för nåt). kör och ta dom närmaste manickerna tills du fått alla(de borde funka)ps lycka till!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 25 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2003 ja! kör runt i parken och kolla vart de är lättast och svårast att komma åt (va de nu e för nåt). kör och ta dom närmaste manickerna tills du fått alla(de borde funka)ps lycka till!! Tack men det visste jag redan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 25 februari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2003 då tar du dom svåraste först och dom lättaste sist. de ska iallafall funka!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 25 februari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2003 e de ingen som behöver en guide Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 25 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2003 e de ingen som behöver en guide Skriv om alla uppdrag på svenska och lägg upp på nätet så kan man kolla där! Då skulle alla komma ihåg: "Åh! Valle-balle, de va ju du som gjorde dom där guiderna till uppdragen i GTA3! Kan jag få din autograf!?" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 25 februari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2003 ja vet inte hur man gör kan nån hjälpa mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 25 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2003 Tips till guider du kan skriva: *Bli en bättre skytt, tips och trix till olika vapen. *Tackla polisen, hur man bör agera under biljakter, eldstrider m.m *Lär dig göra trick med dodon. *Tips till extramissions(polis,taxi,ambulans och brandbil). *Lär dig hantera bilar bättre, bli en bättre chaufför. *Var man hittar sällsynta bilar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 25 februari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2003 vapen tips:den bästa kulsprutan är som alla vet m16 men den e förbaskat tung så de gå att jogga men inte tok springa me den.bästa vapnet att tok springa med:de bästa vapnet att tok springa me är uzi:n har du inte den kan du även tok springa med pistolen granater eller molotov:s.polis tackling:e du jagad av snuten varför inte ge dom ordentligt me smörj så här gör du: vänta på att polisen springer mot dig ge han nåra smokor tills han ligger ner då e de enkelt att döda han ps man får inte lika hög "wanted level"om man slås.officiel dodo flygning: om du bara kan flyga 8-20 sekunder varför bara tänka på att flyga lek lite:du och en kompis kan tävla om flest manövrar.extra missions(polis brandkår amublans taxi)när du klarat 20 brandkår:s uppdrag får du en flamethrower(eldkastare)vid göm stället. när du klart 100 taxi uppdrag belönas du me en super taxi(borgnine). ambulans uppdr: när du kommit till svårighets grad 12 får du hälsa vid göm stället och kommer att kunna tok springa mycke fortare utan att behöva dom där irriterande pauserna. polis uppdr: när du klarat 10 såna här uppdr får du mutor vid gömstället. bättre bil hantering:snabbaste bilarna: banchee stinger cheeta taxi/snutbil ambulans hållbaraste snabbast bilarna:taxi/snutbil patriot.hållbaraste bilen:brand bil(kanske ingen bil men...rhino)snabbast osladdande bilen:stinger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
wuwomba Skrivet 25 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2003 hmmmmm snabbaste "bilen": Rihno, vända kanonen och skjut samtidigt som du kör. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 27 februari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2003 nån som behöver guide? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marcus vercetty Skrivet 20 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2003 att döda poliser e onödigt enligt mig man får bara fler efter sig alltså man borde låta polisen springa fram till dig ta fram baseball trå slå ner honom så han ligger på marken en gång sen spring bort innan han hinner ställa sig upp men då e du långt borta och du ser honom alldrig mer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 22 mars, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2003 nytt tips: lura ut poliserna på ramper de hjälper inte men visst e de kul... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MetoC7 Skrivet 25 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2003 Jag gjorde 65 brandkors updrag men jag fick inget. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 25 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2003 Jag gjorde 65 brandkors updrag men jag fick inget. Jo man ska få en eldkastare vid sitt hideout. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MetoC7 Skrivet 25 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2003 Jag fick inte det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 25 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2003 Jag fick inte det. Gjorde du 20 på varje ö? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts