Foo Skrivet 18 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2008 Är det på något sätt möjligt att få winamp att samarbeta med mitt tangentbords snabbknappar (play/paus/next/stop) osv.? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 18 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2008 Är det på något sätt möjligt att få winamp att samarbeta med mitt tangentbords snabbknappar (play/paus/next/stop) osv.? Du får gå in i inställningar sen Hotkeys. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 18 januari, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2008 Du får gå in i inställningar sen Hotkeys. Jo, det har jag försökt med, men istället för att använda knappen som snabbknapp så används knappen till att öppna det program den nu är kopplad till :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 18 januari, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2008 Hmm, om man avinstallerar drivrutinerna för tangentbordet så funkar det perfekt med winamp Bra gjort! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VenoM Skrivet 18 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2008 Är det på något sätt möjligt att få winamp att samarbeta med mitt tangentbords snabbknappar (play/paus/next/stop) osv.? Logitech? Press me Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts