Ortmon Skrivet 21 januari, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2008 Allt var ganska underhållande utom skådespeleriet från Nicos sida... fyfan vad det sög. Hahahaha Kul för övrigt att så många såg Gta filmen ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 21 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2008 Ortmon, vi vill se en tråd av dig i detta forum inom en snar tid. Hade varit fettnice om du kunde skapa en The Getaway-film, jag lovar. http://www.gtasajten.com/forum/style_emoticons/default/mf_doof.gif Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
No name Skrivet 2 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2008 (redigerad) Skitbra! (Sorry för bumpen). Var blodet digitalt tillagt eller hade ni påsar? Eller vad det heter. EDIT: Märkte CS-ljuden nu... Redigerad 2 februari, 2008 av No name Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 2 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2008 Underbart!!! Skitbra jobb killar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 2 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2008 Mycket bra! Jag kan bara föreställa mig hur mycket arbete ni lade ner på det där. Fint att ni fick in lite (gammal) GTA-musik också! Det enda klagomålet jag har är att den "östeuropeiska" engelskan var lite so-so men det påverkar inte helheten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
yo.yo Skrivet 2 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2008 Bra jobbat. Jag skrattade faktiskt till några gånger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ExploSive Skrivet 3 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2008 Haha, riktigt bra :o Gör någon annan GTA film te.x San andreas, vice city osv Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts