Ortmon Skrivet 17 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2008 (redigerad) Tjenare tjenare ! Jag och några kompisar har gjort en Gta 4 film som är baserad på de 3 trailers som finns ute nu på nätet. Det är en parodi så ta den inte seriöst (Om man nu lyckas göra det ) http://www.youtube.com/watch?v=5-reBn0gUkg Njut Gillar ni detta så vill jag bara meddela att vi har gjort massa andra projekt såsom : -Hitman -Vietcong -Star Wars /Fredrik Ortmon Redigerad 17 januari, 2008 av Ortmon Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 17 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2008 EPIQ FAIL! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 17 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2008 haha, riktigt bra gjort faktiskt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 17 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2008 Haha, det måste tagit sin tid. Det var inte roligt, men det var bra gjort och ni förtjänar en eloge Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 17 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2008 (redigerad) HAHAHA, jävligt bra gjort! Synd att ni använde HUD från San Andreas. Hade sett bättre ut om ni använde HUDen från LCS eller VCS, eller en helt egen. EDIT: Vad använde ni för program då ni redigerade den? Redigerad 17 januari, 2008 av Cyprez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 17 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2008 HAHAHA, jävligt bra gjort! Synd att ni använde HUD från San Andreas. Hade sett bättre ut om ni använde HUDen från LCS eller VCS, eller en helt egen. EDIT: Vad använde ni för program då ni redigerade den? Mitt öga säger Sony Vegas, då det var några effekter som är väldigt specifikt för Vegas med. Har säkert fel dock Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ortmon Skrivet 17 januari, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2008 Tackar Aa det hade nog kanske vart bäst å göra en egen Adobe premier/after effects använde jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 17 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2008 Skäggiga mannen hade en likadan tröja som jag. Fräckt, den finns bara att köpa i Usa ju. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 17 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2008 Skäggiga mannen hade en likadan tröja som jag. Fräckt, den finns bara att köpa i Usa ju. Hahahaha. 'Skäggige mannen'. Lät så otroligt klent . Förresten du Ortodox eller vad du nickar, vem spelade du i filmen? Niko? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Quattro Skrivet 17 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2008 Riktigt bra film, skrattade ganska ordentligt några gånger. Verkligen bra gjort! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
p-c-2 Skrivet 17 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2008 Haha såg att du har postat på Gtaforums också Mycket bra film säger jag igen =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 17 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2008 I like it! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 17 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2008 Hahaha! Det här är en film av riktigt hög kvalité! I like it! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 17 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2008 Den var rolig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ortmon Skrivet 17 januari, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2008 Hehe aa testade lite att spamma på olika forum och vips så hade man 60 nya subscribers typ Riktigt skoj att så många tyckte om den, och att många svenskar fick se den Nä jag spelade "Roman the Snake" haha skrattade åt "Skäggiga mannen" xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 18 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2008 Bra jobbat, ni lyckas till skillnad från många andra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 19 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2008 Den var ganska rolig, faktiskt. Bra jobbat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ferrari Skrivet 19 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2008 (redigerad) Den var riktigt bra ju! Skrattade flera gånger Snyggt gjord var den också, Keep Up Good Work! Redigerad 19 januari, 2008 av Ferrari Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 20 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2008 Det där var bra gjort! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 20 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2008 Allt var ganska underhållande utom skådespeleriet från Nicos sida... fyfan vad det sög. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts