Bubbli Skrivet 19 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2008 Då har jag en mänsklig krigare då. Bubbli is mah nejm. Är lvl 4 nu och jag började spela igår. Det är väldigt roligt. Har inte gjort så många quests dock typ...2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 19 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2008 Jag hann inte, du hoppade iväg. Whisper/friends? =O Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 19 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2008 Gof, lvl 3 Werefox. Inte så roligt hittils Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 19 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2008 GRUPPBILD! Mordos och hans flickor, hih. Man blir lätt trött av att spela ett tag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 19 januari, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2008 (redigerad) DINGDONG! Level 21 med Ranchi. Måste göra min Fb... har inte orkat hittils, men får fixa det ikväll. @ Qouad Du skulle ju PM:at mig Redigerad 19 januari, 2008 av Sniper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 20 januari, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2008 DINGDONG! Level 21 med Ranchi. Måste göra min Fb... har inte orkat hittils, men får fixa det ikväll. @ Qouad Du skulle ju PM:at mig Sådär. Nu är jag äntligen klar med min FB19 samt en del jobbiga quests.... har inte vart så aktiv, sista 3 timmarna, så jag slutade på 23, för ikväll. Bild: http://img261.imageshack.us/img261/760/20080120005539mq0.png Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 20 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2008 Har inte kunnat spelat så mycket nu under helgen, ska spela ganska mycket imorrn hoppas jag. @ Sniper : Skulle du kunna hjälpa mig med 1 quest, jag ska döda Virtex Scorpiocs och få 3 svansar av dom... Dom är Level 19 medans jag är 18 så jag har problem med att döda dom, jag har dött typ 4-5 gånger på bara det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 20 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2008 Jahaja. Helt slut nu faktist. Men, har lvlat om mig själv \o/ Fillan är numera också lvl 26, men med 40% in på lvln, medans StellHell är kvar med typ 5% in på lvln. Nu har jag dom 2 högsta lvlarna, men Sniper är online och är lvl 23. Han kommer lvla om mig nu medans jag sover.. Men men, det kommer att gå i vågor. Antingen måste någon stanna, eller så kommer vi lvla om varandra om vartannat.. well, screenshotshit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 20 januari, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2008 Jahaja. Helt slut nu faktist. Men, har lvlat om mig själv \o/ Fillan är numera också lvl 26, men med 40% in på lvln, medans StellHell är kvar med typ 5% in på lvln. Nu har jag dom 2 högsta lvlarna, men Sniper är online och är lvl 23. Han kommer lvla om mig nu medans jag sover.. Men men, det kommer att gå i vågor. Antingen måste någon stanna, eller så kommer vi lvla om varandra om vartannat.. well, screenshotshit. Du kommer levla om mig igen, jag går ju i skolan Sen spelar du mer än vad jag gör ändå Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 20 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2008 Du kommer levla om mig igen, jag går ju i skolan Stellan jobbar lvl 4, stolt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 20 januari, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2008 Stellan jobbar lvl 4, stolt! Gör han? Ändå sitter han hela natten på helgerna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 20 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2008 Levlat 19 nu Och nu har jag äntligen förstått hur man dödar mycket (magi rockar ) Aja ska titta på 2 filmer nu sedan ska jag nörda spelet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 20 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2008 Gör han? Ändå sitter han hela natten på helgerna Det är väl snarare därför han måste passa på i under helgerna? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 20 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2008 Du kommer levla om mig igen, jag går ju i skolan Sen spelar du mer än vad jag gör ändå Jag jobbar 14.00-00.00, så det är därför nätterna är när jag håller till. Denna veckan har jag dock varit sjuk, och det är just därför jag har kunnat spela. Jag kommer kunna spela runt 4-5 timmar på en dag, då 10 timmer går åt till jobbet och 9 till sömn. Och som Qouad säger. Helgerna är dom enda dagarna jag verkligen kan spela på. Så se inte förvånad ut när jag vart online i 12 timmar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 20 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2008 Tankar spelet nu, verkas asgrymt! ..Mordos tjatade på mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 20 januari, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2008 (redigerad) Jag jobbar 14.00-00.00, så det är därför nätterna är när jag håller till. Denna veckan har jag dock varit sjuk, och det är just därför jag har kunnat spela. Jag kommer kunna spela runt 4-5 timmar på en dag, då 10 timmer går åt till jobbet och 9 till sömn. Och som Qouad säger. Helgerna är dom enda dagarna jag verkligen kan spela på. Så se inte förvånad ut när jag vart online i 12 timmar. Okej. Så jag antar att du har vaknat nu och är i full färd med att börja ett nytt pass. @Marky Det var Mordos fel... Redigerad 20 januari, 2008 av Sniper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 20 januari, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2008 Idag slutade jag på level 28, Stell lvlar om mig inatt Jag är iaf i Tears of Heaven City som man måste flyga till ,den ligger högt uppe i luften! Skitcoolt! Bild kommer imorron! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 20 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2008 Sådär ja... Plaisir lvl 6 Nu får vi se hur länge jag orkar spela det här spelet... Men det va roligare än flyff iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 20 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2008 Jag och Joe Dirt Vi hade våra uttråkade stunder 100.0% Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 20 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2008 Bara så ni vet så på första bilden så håller jag ett lvl 5 vapen... Jag har precis bytt från warrior till magi snubbe så jag har bara 11 i intelligence! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts